Все още жалбите срещу телекомуникационните оператори представляват най-голям процент от общия брой в Комисията за защита на потребителите. Това коментира пред Канал3 председателят на КЗП Димитър Маргаритов. По думите му обче се забелязва спад на оплакванията в сравнение с последните две години. Ако преди две-три години приблизително половината от оплакванията са касаели този сектор, то сега техният дял е около 30%, каза той, като уточни, че все пак голяма част от тях касаят качеството на самите телекомуникационни устройства.
"Лека-полека пазарът се успокоява и се адаптира към изискванията. Още повече, че буквално с летящ старт влязохме в новата година, постигайки съдебно споразумение и с третия мобилен оператор по отношение на т.нар. неустойки при прекратяване на срочен договор", коментира Маргаритов. Вече потребителите дължат максимум до три месечни вноски, без значение на кой телеком са абонати и дали са сключили договора преди или след датата, от която съответното дружество е възприело в практиката си новите постановки.
Четете още:
Коментари