IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 16°
Община Варна
16:51 | 8 февруари 2017
Обновен: 20:29 | 22 април 2024

Тролеите вървят отново, захранвани от временни кабели

Не ползват дизеловите двигатели, защото са само за аварийно придвижване

По материала работи: Борис Проданов
Тролеите вървят отново, захранвани от временни кабели

Тролеите  по линиите 82, 83, 86 и 88 се движат без проблем, а по повредата от вторник се работи усилено. Изп.директор на „Градски транспорт“ Злати Златев заяви за Медийна група „Черно море“, че тролеите са хибридни, но дизеловите двигатели се използват само за аварийно придвижване, не и за обслужване на пътници.Коментарът му е в отговор на множество запитвания на зрители на тв „Черно море“.

 

Работи се по повредата, която остави Варна без тролеи във вторник. Изкопни работи в  район „Младост“ унищожиха и двата 10-киловолтови кабела, които захранват контактната мрежа.

 

„Тролеите се движат, пак казвам, ние ги възстановихме. Пуснахме временни кабели, за да можем да обслужваме хората и да не останем без тролейбусно обслужване“, каза той.

 

По повод сигнали и въпроси на зрители за линии и тяхното оптимизиране, както и за  създаването на нови, Златев коментира, че освен дежурния телефон пътниците може да се срещат и с него.

 

„Могат да дойдат разбира се, само че трябва да се знае, че все пак се движи автобус, който разходът му на 100 км е 50 литра нафта, и не може да пътува за двама – трима души, трябва да има достатъчен пътникопоток, за да бъде рентабилна“, добави Злати Златев.

 

Старата идея за въвеждане на служебни облекла на шофьори и кондукторки не е забравена, но дружеството се разраства и дрехите биха  стрували  100 000 лв.  Златев не скри надеждите си, че все пак средства ще се намерят, за да е удобно и приятно и на работещите в автобусите, и на пътниците.

 

Татяна Кисьова

 

Още по темата: Изкопни работи оставиха Варна без тролеи

Коментари

Новини Варна