IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 11°
Икономика
09:00 | 20 февруари 2017
Обновен: 14:19 | 15 април 2024

Автопаркът на TUI е превозил туристи, повече от населението на Белгия

TUI автобусите са с още по-забележима модерна визия

По материала работи: Пламен Янков
Автопаркът на TUI е превозил туристи, повече от населението на Белгия

Хановер. Автопаркът на TUI Group по света е превозил повече от 11 милиона гости през 2015/2016 г. Броят им е равен на населението на Белгия. В TUI Destination Services – звеното, отговарящо за всички услуги в дестинациите на водещата туристическа фирма в света, работят 7000 служители, а автопаркът наброява 1000 автобуса и микробуса. „За да бъдем прецизни, точно 11,6 милиона гости бяха взети от летищата с нашите автобуси, минибуси, таксита и частни лимузини и заведени във вакан-ционните хотели“, обяснява Дейвид Шелп, управляващ директор на TUI Destination Services. В автопарка вече се изпълнява разширена програма за ребрандиране, за да постиг-нем заложения различен вън-шен вид, който отразява извър-шеното наскоро модерни-зиране на марката TUI. „Около 240 превозни средства в популярни ваканционни дестинации вече имат нов облик”, казва Шелп.

 

Смяната на визията  на автобусния парк, което е част от международната кампания „oneBrand“ на TUI, започна в Испания и Турция, на островите Кабо Верде, в Кипър, Доминиканската република и на гръцкия остров Кос. В рамките на тази кампанията марките на всички големи европейски туроператори бяха преименувани, така че да бъдат под водещата марка „TUI“. „Това ще даде възможност марката ни да бъде еднородна“, казва Шелп. „Нашата цел е да придружаваме гостите си с усмивката на TUI от летището до хотела, да им помогнем да се ориентират в обстановката и така да засилим предвкусването на най-прекрасните седмици от годината“.


Само в Испания 144 автобуса от общо 179, вече получиха нов външен вид. Новият брандинг залага на цветовете на авиокомпанията на туристическия концерн. Подобно на самолетите на TUI, новият външен вид на автобусите вече ще се отличава с еднородния вълнообразен дизайн на TUI. Дизайнът на каросериите на превозните средства включва бели, светлосини и тъмносини вълни. Към тях е добавено и името на марката TUI с големи червени букви. „За всеки автобус са необходими 20 литра боя, а работата отнема 80 часа“, съобщи Хосе Луис Ломбарди, мениджър по транспорта на Балеарските острови. „С други думи, един работник ще бъде зает две седмици с боядисван-ето на един автобус.“ В допъл-нение, на Майорка седем автобуса получиха специален брандинг. Освен това те са боядисани в червено, пурпурно и жълто и представят седемте различни хотелски марки и концепции на групата: TUI Blue, Robinson, TUI Magic Life, RIU, TUI Sensimar, TUI Sensatori и TUI Family Life.


През летния сезон на 2016 г. с помощта TUI на летищата във Варна и Бургас в България са пристигнали повече от 230 000 туристи. Броят на гостите на TUI, които са използвали трансфер до и от курортите през 2016 г., е два пъти по-голям от този на жителите на Бургас или от всички жители на Малта. Само за един ден по време на високия сезон на летище Бургас TUI осигурява транспорт на толкова гости, колкото са жителите на гр. Приморско.


В автобусния парк на TUI работят общо 455 водачи, 55 механици и почистващ персонал, както и 100 служители в сферата на „Администрация и операции“. Те демонстрираха пълните си оперативни възможности през 2010 г., когато исландският вулкан с непроизносимото име Eyjafjallajökull парализира целия въздушен трафик в Европа. Тогава служителите на TUI превозиха стотици туристи в бедстващо положение до домовете им, например в Испания, с автобусни конвои.

 

Черно море

Коментари

Новини Варна