Пазарната ниша на туризма ни – здравен център на Балканите
Вместо минерални извори и рехабилитация, ние даваме на чужденците молове, уточни доц. д-р Йордан Йорданов
Публикувана: 2 Dec 2017 | 9:32

Минералните води на България, във вида, в който са като природна даденост, не могат да бъдат осребрени от само себе си. Трябва да се направят политики, които да предоставят възможност на регионите и общините с курортни ресурси шанса, с който да се превърнем в здравен център на Европа, на Близкия изток и на рускоезичното пространство в близките 10-15 години. 

Това е според заместник-председателя на Управителния съвет на Сдружение Туризъм доц. д-р Йордан Йорданов нашето маркетингово туристическо предимство. Той твърди, че идеята не е чак толкова утопична, тъй като по негови думи в страната ни се завръщат все повече космополитни млади хора, които са били на бригади и са видели свят.

"Нестопанисваните военни санаториуми може да се отдават на чужденци на концесия за 20 години, тъй като ние така или иначе не ги използваме. Пенсионерите на Европа се увеличават с по 30 милиона на година – това са изключително бързи темпове, с които не може да се справи тяхната рехабилитационна система", отбеляза той в студиото на "Денят ON AIR".

Експертът подчерта пред Bulgaria ON AIR, че само в София има 22 находища на минерални води, които не са направени в туристическа атракция, а вместо SPA, ние даваме на чужденците молове.

bgonair.bg

Още от: Икономика

Коментари ( 0 )