С кулинарно-музикален празник МЕТРО отпразнува 20 годишен юбилей
С верни бизнес клиенти и стотици реализирани наши производители се похвали хипермаркетът във Варна
Публикувана: 23 Apr 2019 | 16:59
снимки: Ели Маринова

С достолепен празник, верни клиенти и ретроспекция на постигнатото МЕТРО отбеляза във Варна своя 20 годишен юбилей. Точно преди 20 години, на 18 март 1999 г. веригата хипермаркети отваря своите първи два магазина в София и Пловдив, за да положи началото на модерната търговия в България и подкрепи успеха на хиляди български независими предприемачи.

 

„Не нашият, а вашият празник е този 20-ти рожден ден на МЕТРО, каза по време на честването на юбилея  Жан Котан, директор Продажби на голямата верига. Нашата история е история на взаимодействие между клиентите и моите колеги. Не беше лесно отварянето на този магазин преди 20 години и превръщането му във всичко това, което днес виждате в тази т.нар.“кутия“. За нас най-важното е партньорството между нашите клиенти и отбора, който представляваме ние“, допълни Жан Котан.

 

11 хипермаркети, 400 000 бизнес клиенти и стотици реализирани български производители не са малко, отбеляза управителят на МЕТРО Варна Пламен Вълев. Имаме над 40 000 продукти. Ние работим не за себе си, а за клиентите, а това е обещание за следващите най-малко 20 години. Над 400 български фермери продават своята продукция от щандовете на МЕТРО, а това е уникална възможност от тази родна стока да опитат гостите на страната ни – и по морето, и в планините.

Плодовете на техния труд достигат директно до хипермаркетите, за да осигурят качество, вкус и невероятно изживяване за гостите на българските ресторанти. Ефективна система за доставки снабдява клиентите на компанията с избраната от тях стока до самата врата на техния магазин, хотел или ресторант“, каза още Вълев.

 

Зам.-кметът на район „Владислав Варненчик“ Сашо Димитров пожела на МЕТРО да останат още дълги години лидери на пазара.

 

За 20 години, най-големият търговец на едро в България, превърна непознати преди търговски практики в обикновено ежедневие като промоционална поща, офертите с търговски отстъпки, клиентските карти, баркодът върху опаковката, защитата на клиентските права. През годините компанията подава ръка и на хиляди български производители, за да развият успешно своя бизнес на локалните пазари, както и да намерят признание в Европа и по света. Днес 11-те магзина на МЕТРО в страната  осигуряват на над 400 000 бизнес клиенти достъп до най-широк професионален асортимент от търговски решения за техния бизнес – повече от 40 000 хранителни и нехранителни продукти от България и света, под един покрив, с гарантирана проследимост и високо качество, на конкурентна цена. Инвестициите на компанията в България надхвърлят 400 милиона лева.

 

МЕТРО разполага с най-широкия асортимент от над 1100 български и чуждестраннни червени и бели вина от Стария и Новия свят. МЕТРО София е оазисът на любителите на традиционна и крафт бира с асортимент от над 140 различни марки от над 22 страни. Повече от 3000 български и чуждестранни млечни продукти осигуряват качеството и вкуса, така необходими за кухнята на всяка пицария или ресторант. Модерните ни Био отдели предлагат широк асортимент от 100% биосертифицирани продукти. Близо 60 вида 100% чист български мед могат да бъдат открити на рафта във всеки магазин.

 

Иновациите винаги са били в основата на успеха на МЕТРО. През 2002 година компанията отваря първите в България рибни отдели, в които чрез уникална хладилна верига, над 90 вида риба и морски дарове от световния океан достигат до кухнята на българските шеф готвачи и до трапезата на любителите на морската храна.

 

За втора поредна година МЕТРО получава признанието „Топ работодател на България“ в резултат на стремежа си да предложи по-добра работна среда за екипа, който всекидневно се грижи за клиентите на компанията. Като част от METRO Group МЕТРО стана лидер сред световните търговци в индекса за устойчиво развитие на Dow Jones.

 

По време на празника акустично трио, музикални изпълнения и танци гарнираха настроението на всички гости. Една от най-лоялните клиентки на МЕТРО в морската столица подари на любимия си магазин в лицето на управителя на магазина Пламен Вълев голяма кошница на благодарността. Ледена фигура и огромна торта оформиха усещането за празник и заявка за стабилно присъствие на веригата в следващите години.

 

Ели Маринова

 

Снимки авторът

Коментари ( 0 )