Хормоните виновни да пълнеем в определени части на тялото
Вижте, според това къде трупате мазнини, кой е виновникът и как да се справим с него!
Публикувана: 12 Jun 2018 | 10:17

Тялото ни се регулира от хормоните и каквато и диета да спазваме, те са първото на което трябва да обърнем внимание, защото те са тези, заради които трупаме излишни килограми в определени части на тялото.

 

Всички ние знаем, че тялото ни се контролира от хормоните и именно техните нива са отговорни за случващото се с настроението ни, формата на тялото, интимните пориви и фигурата.


В зависимост от това в коя част на тялото ви се трупат мазнините, можете да прецените кой хормон носи отговорност за това.


МАЗНИНИ В ОБЛАСТТА НА ГЪРДИТЕ И РЪЦЕТЕ


Натрупването на мазнини в тези области се дължи на занижени нива на хормона тестостерон. За решаването на този проблем е необходимо да включите в менюто си повече протеини и здравословни мазнини, както и да осигурите на организма си достатъчно количество магнезий, цинк и витамин В.

 

МАЗНИНИ В ОБЛАСТТА НА ХАНША И РАМЕНЕТЕ


Натрупването на мазнини в тези области се дължи на инсулина.


Инсулиновите пикове в кръвта се провокират от захарите и се стига до натрупване на мазнини в ханша или т.нар. любовни дръжки.
Сведете до минимум приема на сладки храни, както и на тези с висок гликемичен индекс. Препоръчително е да увеличите консумацията на протеини и мазни риби. Хранете се често и по малко, за да избегнете възходите и паденията на нивата на кръвната захар.


МАЗНИНИ В ОБЛАСТТА НА БЕДРАТА


Отговорност за мазнините, които са се натрупали в областта на бедрата носи хормонът естроген.


Ако организмът ни страда от разстроен метаболизъм, нивата му остават перманентно високи.


За да помогнете за регулирането на метаболизма си е необходимо да консумирате соя, броколи, фолиева киселина, добавки с вит. В6 и В12.

 

МАЗНИНИ В ОБЛАСТТА НА КОРЕМА


Хормонът на стреса (кортизол) е отговорен за натрупването на мазнини в областта на корема при мъжете и в областта на бедрата при жените.


За да се избавите от този проблем е необходимо да намалите нивото на стрес, както и да осигурите достатъчно количество магнезий, вит. С и вит. В5 на организма си, пише zajenata.bg.

 

 

Коментари ( 0 )