5 начина, с които да намалите талията си
В домашни условия и без тренировки
Публикувана: 10 Dec 2019 | 17:10

За мнозина по-голямото коремче е проблем, с който все още не са се справили. Те намират ходенето на фитнес или тичането в парка за голямо усилие, да не говорим за коремните преси, от които трудно стигат до 10. Трябва ли да ходим на тренировки, за да имаме плосък корем и фина талия? Ако искате да постигнете добър резултат по-бързо, то движението и постоянството са много важни, а не мястото.

 

Екипът на az-jenata.bg ви представя кои неща извън спортуването може да намалите обиколката на талията си:

 

Танци, танци и пак танци

Танцували ли сте някога? В началото ви се струва много лесно, но ще видите, че с времето тялото ви ще стане по-гъвкаво. Движенията, които извършвате по време на танците, натоварват различни мускулни групи (най-вече тези на краката и корема) и извайват талията.

 

Пийте повече вода

Не се залъгвайте, че ако приемате повече течности, коремът ви ще бъде подут и ще изглежда по-голям. Хидратирането е много важно за различни процеси в тялото, от които и метаболитните.  А когато тялото има достатъчно вода, метаболитната му система работи добре, което е предпоставка за отслабване и по-тънка талия.

 

Чистене на дома

Всяка седмица ли правите основно почистване на дома, в който живеете? Ако обичате да си почивате събота или неделя, станете, пийнете си кафето, закусете добре и се размърдайте. С едно сериозно почистване може да поработите за мускулите на корема. Човек изминава голямо разстояние ходейки от една стая в друга, постоянно се навежда и изправя. Натоварването може да се сравни с един час във фитнеса.

 

Консумирайте храни с пробиотици

Добре е да приемате полезни бактерии с храната, за да насърчите придвижването на храната през червата. Включете в менюто си ферментирали храни като кисело зеле, туршии, с които ще имате по-добро храносмилане. Ако имате здрави черва, ще имате и по-плоска талия.


По-малко стрес

Стресът е една от причините да прекаляваме със сладкото. Много хора ядат повече, когато са под напрежение, при това в повечето случаи дори не са гладни. Масаж, медитация, топла вана, слушане на хубава музика. Открийте онова, което ще ви помогне да се отървете от тежестта на раменете си. Когато сте по-спокойни, ще имате амбицията да се движите и да имате по-стройна фигура.

Коментари ( 0 )