IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 18°
Лайфстайл
19:46 | 24 ноември 2014
Обновен: 15:08 | 24 март 2024

Бюстът определял склонността към шопинг

Големи гърди, голям мерак за пазаруване

По материала работи: Борис Проданов
Бюстът определял склонността към шопинг

Склонността към пазаруване при жените не зависи толкова много от портмонето, колкото от размера на сутиена, съобщава британският "Дейли мейл", позовавайки се на проучване на местен портал за интернет търговия.


Изследването е установило, че жените с размер на чашката А и В са доста пестеливи, докато по-надарените са склонни да купуват повече луксозни стоки.


Сравняването на продажбите на бельо с общите поръчки на клиентките и ги постави в пет категории - от малко до много пазаруващи.


Анализът показва, че само седем процента от жените с чашки В на сутиена са в категорията на харчещите много пари, докато там са 17 процента от притежателките на чашки С, 24 процента от тези с чашки D и 33 процента от най-надарените с чашки Е.
Общо 65 процента от притежателките на малък бюст пък попадат в категорията на малко харчещите, докато тези с размер С и по-големите са предимно в групата на средно и повече харчещите.


Едно от възможните обяснения според специалистите е, че по-малки сутиени купуват по-млади жени, а те са и с по-ниски доходи, защото все още не са намерили високо платена работа.

Коментари

Новини Варна