IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 10°
Лайфстайл
19:24 | 12 октомври 2015
Обновен: 13:32 | 20 април 2024

Насоки за успешен бизнес от дизайнера Ралф Лорън

Неговата компания се оценява на 6 милиарда долара

По материала работи: Юлиян Атанасов
Насоки за успешен бизнес от дизайнера Ралф Лорън

Преди няколко дни американският дизайнер Ралф Лорън обяви, че се оттегля от поста главен изпълнителен директор на легендарната си марка Polo Ralph Lauren.Той ще остане в компанията като неин председател и творчески директор.

 

Той е един от най-успешните дизайнери и бизнесмени на всички времена, макар да изглежда супер естествен. Факт е, че той е взимал брилянтни решения по време на кариерата си, след като компанията му се оценява на 6 милиарда щатски долара.Знаете ли, че през 1957 г. в годишника на гимназията си, Ралф пише "милионер" като една от своите цели в живота. Е, успява да стане милиардер! Ето и няколко ключови съвета за професионален успех, вдъхновени от този бизнес лидер и публикувани в списание Business Insider:

 

Направете всичко възможно да сбъднете мечтата си

 

В книгата си "Дълбоко автентичен: Истинският живот на Ралф Лорън" с автор Майкъл Грос, дизайнерът споделя мотивацията зад стремежите си. Грос пише, че Ралф буквално е фантазирал, потапяйки се във филмите от епохата на Гари Купър и Кари Грант. Той не се е страхувал да мечтае и да живее в един измислен, фантастичен свят. Именно това негово въображение го кара да стартира моден бизнес.

 

Нашият съвет: Никога не спирайте да мечтаете и не слагайте рамки на мечтите си, дори да са твърде големи и да ви се виждат нереалистични.

 

Поемайте рискове

 

След като отива на първия си мач по поло в Ню Йорк, Лорън се вдъхновява от висшето общество и решава да напусне работата си като чиновник в „Brooks Brothers“ и да започне свой собствен бизнес. Решава да заложи на скъпите, елегантни дрехи. Той няма опит, а само една диплома от бизнес училище. Той обаче печели доверието на шефовете на веригата Bloomingdale's (които също като него са от еврейско потекло) със своето уверено поведение. В рамките на една година дизайнерът продава дрехи на стойност 500 милиона щатски долара във въпросния универсален магазин в Ню Йорк.

 

Нашият съвет: Никога няма да дойде „точното време“. Затова, ако имате добра идея, опитайте се на всяка цена да започнете да я реализирате, като впрегнете всичките си сили и ресурси.

 

Не се увенчавайте с лавров венец

 

Въпреки бързия си, почти незабавен успех, Лорън продължава цял живот безмилостно да разширява своята модна компания. Той никога не е стоял на стари лаври дори и за една минута. Докато се е наслаждавал на успеха си, той е продължавал да гони нови върхове.

 

Нашият съвет: Колкото и да сте добри и успешни в кариерата си, винаги се стремете към повече.

Коментари

Новини Варна