Тайни клиенти запечатаха три обекта във Варна
Приходната агенция очаква сигнали и от граждани
Публикувана: 10 Jul 2019 | 13:50

При извършване на контролна покупка в магазин за продажба на касови апарати и консумативи за тях във Варна, на „тайните клиенти“ от приходната агенция не е издадена касова бележка. За това нарушение на данъчния закон обектът е запечатан за срок от 14 дни, съобщават от пресцентъра на Националната агенция по приходите в града.

 

По време на проверките е установено, че център за СПА процедури на Златни пясъци и увеселителен парк във Варна също нарушават регистрирането и отчитането на продажбите чрез фискални устройства. И двата обекта са запечатани от варненските данъчни за срок от 14 дни.

 

От НАП - Варна, отново напомнят на търговците, че освен налагането на глоби, когато се установят нарушения, свързани с липса на касови апарати или издадени касови бележки, инспекторите на НАП запечатват търговските обекти, допуснали нарушенията, за срок до 1 месец.

 

През тази година в наблюдението за отчитане на приходи могат да се включат и жителите и гостите на Северното Черноморие.

 

За тази цел е необходимо да са изтеглили на телефоните си мобилното приложение на НАП, което позволява сканиране на QR кода на всяка касова бележка и проверка за това дали е регистрирана на сървърите на приходната агенция.

 

Денонощно на разположение на гражданите са телефоните 052/652238 и 0884744333. Сигнали за нередности се приемат и на телефона на НАП - 0700 18 700, или на имейл infocenter@nra.bg.

 

Още по темата: Българинът - все още далеч от европейския активен потребител

Коментари ( 0 )