От началото на декември варненското Енерго стартира предлагането на своите клиенти на свободен пазар на услугата SMS известие. С нея клиентът ще получава от кратък номер 176161 текстови съобщения на посочен от него мобилен телефон при издаване на фактура за електрическа енергия, както и при настъпване на краен срок за плащане.
SMS известяване могат да заявят всички битови и небитови клиенти, независимо от това какъв продукт на компанията ползват. Услугата се активира за клиентски номер и е за период от 12 месеца.
С новата услуга компанията се ангажира да напомня за задължения с изтичащ срок за плащане. Така се предоставя възможност на съответния клиент да избегне натрупването на лихви за забавено плащане и да не създаде предпоставки за прекъсване на снабдяването с електроенергия.
Активирането на SMS известие става чрез подаване на заявление чрез персоналния мениджър продажби или в някой от клиентските центрове на компанията. С повече информация за срока на активиране и цената на услугата клиентите могат да се запознаят от ценоразписа на допълнителни услуги, публикуван на интернет страниците www.energo-pro-energyservices.bg и www.kupitok.bg, както и на телефон *6161, съобщиха от компанията.
Коментари