Варна °
fallback
Лайфстайл
12:38 | 23 декември 2015
Обновен: 07:32 | 15 май 2025

"Das Auto" остава в рекламната история

Съвсем скоро VW ще представи новия си рекламен слоган

По материала работи: Пламен Янков

Ръководството на Volkswagen е взело решение да се откаже от слогана "Das Auto", който се асоциира с последните модели на компанията, предава Ройтерс. Германският производител подготвя нова рекламна кампания, която ще стартира съвсем скоро.

 

Слоганът "Das Auto" бе въведен през 2007 г., когато начело на Volkswagen бе Мартин Винтеркорн. Фразата бе проста и лесно запомняща се, но след скандала с манипулирането на дизеловите мотори на компанията новото ръководство е решило да се откаже от нея.

 

Главният противник на досегашния слоган е Херберт Дис, който отговаря за развитието на марката Volkswagen. На среща на ръководството на компанията в Дрезден през миналата седмица именно той е бил категоричен, че рекламата не отговаря на ситуацията, в която се намира концернът и е призовал за промяна.

 

Отказът от "Das Auto" има и друга причина и тя е в намерението на германският производител да се насочи сериозно към развитието на електромобили. Според информацията новият рекламен слоган на Volkswagen вече е напълно готов, но детайли за него засега не се разкриват.

 

dnes.bg

Автор на статията:
Пламен Янков
0 коментара
fallback
fallback