Лотарията с касови бележки, организирана от НАП, официално направи своя втори старт на 10 октомври. Според Милена Колева, директор на ТД на НАП - Варна, която гостува в сутрешния блок на телевизия „Черно море“, участниците, които са плащали с банкова карта и са регистрирали бележката си от POS терминалите, имат двойно по-голям шанс да спечелят награда. Играта ще продължи една година, като голямата награда е 50 000 лв. „2000 лева ще дават колегите всеки месец на щастливец, който си е регистрирал касовата бележка, и всяка седмица ще има предметни награди от 1000 лева“, уточни г-жа Колева. Първият късметлия за 2017-а ще бъде изтеглен през декември.
От НАП отчитат изключително голяма активност на гражданите за участие в лотарията. Само в първите дни на кампанията са регистрирани 16 000 бележки. Милена Колева обясни, че „всеки може да си създаде профил и може да въвежда касови бележки без ограничение, просто трябва да я запазите, защото ако сте от щастливците, ще трябва да го докажете“. Миналата година голямата награда в лотарията на НАП бе автомобил, спечелен от Иванка Кавъркова от Панагюрище с касова бележка за 1,80 лв., като дамата е регистрирала за участие общо 771 касови бележки.
Според г-жа Колева освен предметните награди лотарията е и начин да се самоконтролираме - „гражданите започнаха да си изискват касовия бон и това е смисълът на тази кампания“.
Милена Колева сподели и за една друга кампания - „Влез в час с данъците“, която има за цел да ограмоти и дисциплинира младите хора по отношение плащането на данъци. “Преди 4 години НАП предприе тази кампания. Това е една много широкомащабна инициатива, към която има голям интерес. Посещават се училища, проведени са срещи с над 30 000 ученици. Само във Варна 5-има лектори са провели в 9 училища 250 лекторски часа, за да разяснят смисъла от плащането на данъци. Насочена е не само към учениците, но и студентите. По отношение на тази кампания НАП получи награда на конкурс, организиран от българската PR организация като проект, който е постигнал ефективен и дългосрочен резултат с ясна разпознаваемост. Проектът взе наградата в категория „Проект в публичния сектор“. Висока оценка получихме в Брюксел, където НАП представи опита си във фискалното образование пред работна група към ЕК. НАП се старае да ограмоти и да разясни. Разясняваме пред медиите, даваме отчет, диплянки. Да не гледат хората на НАП като враг, а като на партньор.“
Г-жа Колева подчерта още, че НАП провежда много кампании и това вече дава резултат. НАП е администрация, която се ползва с най-голямо доверие от страна на гражданите. „Не е с цел да се хвалим, това е мониторингово проучване и е третото след тези на “Галъп” и Българската стопанска камара, което потвърждава, че доверието към НАП е 60 %. Ние постигаме целта си.“
ИВАН БАРБОВ
МАНЯ ПЕТРОВА

Десетте най-малко посещавани държави в света
Пенсионният сектор тества готовността си за еврото
Част от амазонската тропическа гора вече е частна собственост
На повърхността на луната на Юпитер – Европа, е забелязан гигантски черен „паяк“
Лунната почва може да съдържа следи от земната атмосфера
Антитела, проектирани от изкуствен интелект, ще бъдат тествани на хора
Лаутаро качи Интер на първото място
Резил за Кирил Десподов в Гърция
Последният Майнц шамароса Байерн в Мюнхен
Скандално: Ако Левски не стане шампион, Гонзо си заминава
Дневен хороскоп за 15 декември, понеделник
Седмичен хороскоп за 15 – 21 декември
Любовен хороскоп за 15 – 21 декември
10 евтини, но луксозни акцента за украса на масата
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Мелони: Европа трябва да приеме новата стратегия за сигурност на Тръмп
Рекордна цена на медта: Идва криза в предлагането точно когато пристига AI бумът
Нов радар за 230 000 евро всява ужас сред шофьорите
Маникюр за Коледа – празнични идеи за къси и дълги нокти
4 зодии, които ще излекуват разбитото си сърце през зимата
Коментари