Аладжата, Римските терми и парк-музеят влязоха в 100-те национални туристически обекта
Браншът още по-усилено ще рекламира Варна като дестинация
Публикувана: 24 Jan 2019 | 11:53 От: Борис Проданов

На заседанието на постоянната комисия „Туризъм, търговия и рекламна дейност“ се разбра, че в списъка на 100-те национални туристически обекта на България вече са включени Аладжа манастир, Римските терми и парк-музея „Владислав Варненчик“. Доскоро област Варна беше представена от само два обекта – Регионалния исторически музей и Музея на мозайките в Девня, което своевременно беше поправено с усилията на съветниците и администрацията.

 

За по-добра реклама на морската столица като туристическа дестинация председателят на Варненската асоциация на ресторантьорите и хотелиерите Павлин Косев пое ангажимент пред съветниците и администрацията за дигитално представяне на календара от събития по време на сезона. Той се аргументира, че гостите идват заради града (и това, което се предлага), а хотелите изцяло имат интерес да рекламират най-добрите възможности.

 

Вариантите са немалко, освен използване на мултимедийните реклами, могат да се ползват банери на сайтовете на хотелите и браншовите организации, които да препращат туристите към най-интересните събития в града.

 

Още по темата: Варна си взема за стопанисване минералните извори

Коментари ( 0 )