Варна °
fallback
България
17:37 | 7 август 2017
Обновен: 23:50 | 20 юни 2025

НАП ще информира за задълженията по телефона

Очаква се услугата да стане достъпна в близките месеци

По материала работи: Деян Михайлов

НАП ще може да предоставя данъчно-осигурителна информация на клиентите си, които притежават персонален идентификационен код (ПИК) и по телефона, съобщиха от приходното ведомство.

Очаква се услугата да стане достъпна в близките месеци. Разпоредбите на данъчния кодекс дават 6-месечен срок, в който да се уреди реда и начина за прилагането им.

От създаването си през 2008 г. досега колцентърът на НАП е получил близо 3 милиона запитвания на клиенти. Чрез телефона за информация 0700 18 700 са обслужени 2 200 000 запитвания на клиенти, а служителите на информационния център са отговорили на над 164 400 въпроса, постъпили на електронния му адрес.   Автоматизираните справки и информация са ползвани над 680 000 пъти.

nova.bg

Автор на статията:
Деян Михайлов
0 коментара
fallback
fallback