НАП ще информира за задълженията по телефона

Очаква се услугата да стане достъпна в близките месеци

НАП ще информира за задълженията по телефона

НАП ще може да предоставя данъчно-осигурителна информация на клиентите си, които притежават персонален идентификационен код (ПИК) и по телефона, съобщиха от приходното ведомство.


Очаква се услугата да стане достъпна в близките месеци. Разпоредбите на данъчния кодекс дават 6-месечен срок, в който да се уреди реда и начина за прилагането им.

От създаването си през 2008 г. досега колцентърът на НАП е получил близо 3 милиона запитвания на клиенти. Чрез телефона за информация 0700 18 700 са обслужени 2 200 000 запитвания на клиенти, а служителите на информационния център са отговорили на над 164 400 въпроса, постъпили на електронния му адрес.
 
Автоматизираните справки и информация са ползвани над 680 000 пъти.

nova.bg

Коментари

България
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата