Снимка: Министерство на туризма
Министерството на туризма организира рекламно-опознавателен тур за полски журналисти от специализирани медии в сферата на туризма. В периода от 2 до 9 февруари представители на изданията travelplanet.pl, businesstraveller.pl, interia.pl, medonet.pl и polityka.pl посетиха най-популярните ни зимни курорти – Банско, Боровец и Пампорово, за да се запознаят с отличните възможности за ски и балнеотуризъм в България.
Тяхното пътуване започна от Банско, където разгледаха ски зоните и се убедиха в добрите условия, които курортът предлага. Възможностите за СПА туризъм в региона им бяха представени в село Баня. Програмата включваше и еднодневна екскурзия до Рилския манастир – една от най-известните български забележителности, част от световното културно наследство на ЮНЕСКО.
Визитата на полските журналисти продължи в Боровец и Пампорово, където представителите на полските медии имаха възможност да усъвършенстват уменията си в зимните спортове.
Освен практическото запознаване с условията в зимните комплекси, програмата включваше и срещи с представители на „Юлен“ АД, „Пампорово“ АД и „Бороспорт“ АД. Те представиха не само възможностите за зимни спортове, но и условията за туризъм и отдих през летния сезон.
Друг акцент в обиколката беше културното и историческото наследство на България. Журналистите посетиха Пловдив – Европейска столица на културата за 2019 г., където разгледаха основните забележителности на града и се запознаха с неговата богата история и традиции.
Този рекламно-опознавателен тур е част от мащабната кампания на Министерството на туризма, насочена към привличане на туристи от Полша. Инициативата е в съответствие с цялостната стратегия за утвърждаване на България като водеща туристическа дестинация. Един от ключовите елементи на кампанията е организиране на обиколки за чуждестранни журналисти, туроператори, блогъри и инфлуенсъри в сферата на туризма. Туровете дават възможност на участниците да се запознаят отблизо с богатствата на България и допринасят за достигането до широка чуждестранна аудитория, утвърждавайки страната ни като предпочитано място за почивка и културен туризъм.

Георг Георгиев: Русия не демонстрира готовност за постигане на мир
Десетки шофьори олекнаха със солени глоби след масови проверки за алкохол и наркотици
Квантовата връзка излиза в Космоса: Европа изстрелва спътника Eagle-1
Извънземните светове могат сами да произвеждат своята вода
Фантастиката става реалност: „Кораб на поколенията“ ще помогне на хората да напуснат Земята
В Антарктида откриха „капсула на времето“ на 6 млн. години
Приключи ли фаталният период за ЦСКА?
Левски е платил голяма сума за новия си автобус
Голяма драма! Слаб Лудогорец се измъчи за Купата
Голяма промяна в ЦСКА: Кюстендилеца каза какво мисли
Лесно предястие: Рулца с пушена сьомга
Признаци на токсичната връзка: как да я разпознаем и как да се справим
Изберете дърво и вижте какво разкрива за вас
Има ли връзка между метаболизма и сексуалната активност?
3 мистични билки, които се използват в медицината и днес
Стартира кампанията „Цената на красотата“ срещу рисковете от нерегламентирани естетични процедури
Хроничният стрес и зачатието – как кортизолът променя овулацията и сперматогенезата?
Лагард: Има спешна необходимост от укрепване на еврозоната и нейната икономика
Дезинформацията става все по-опасна с инструмента Sora 2 на Open AI
Паркирането на електромобили в София става платено?
Новото модно поколение – Лила Мос обединява модата и спорта в нова кампания на Puma
Ед Шийрън: Ще се нуждая от охрана, докато не умра
Коментари