Кошмарът с полета на Ryanair: Ад, а информация няма

Блокиран самолет на Ryanair на летище "Васил Левски" в София предизвика истински кошмар за 180 души. Полетът е трябвало да се реализира от Терминал 2 за Бристол в 12:50 часа в сряда. Всички пътници са били качени в машината, без да знаят, че има проблем с нея.

"Разочаровани сме от отношението на наземния персонал, който обслужва авиокомпанията. Получаваме известния от APP-а на Ryanair, но те не съответстват с екраните, които показват в момента. Защо няма човек, който да каже - "хора това е истината", това е обидното. В социалните мрежи излезе, че пилотът и стюардесите не дават информация - не е вярно, казаха ни, че една от задните врати на една от пързалките не работи правилно, два пъти инженери идваха", каза Живко, един от потърпевшите.

Когато самолетът е имал готовност за излитане, вече е изгубил времето, в което е можел да го направи.

"Наземният персонал каза - след малко ще дойдем да ви дадем информация и ни оставиха 3 часа без информация. Ние стояхме 5 часа така. Единствено момичето, което работи на Гранична полиция ни помогна", разказа Живко.

Тя е потърсила съдействие от наземния транспорт на летище "Васил Левски", за да дойде автобус да вземе пътниците от пистата.

Той подчерта, че са били извън зона Шенген и са имали само хладилни витрини със скъпа храна и вода, без възможност за зареждане на телефони.

Новини

Коментари

България
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата