Министерството на туризма започва излъчването на първите три рекламни клипа, направени съвместно с представители на Асоциацията на екскурзоводите в България.
Инициативата за популяризиране на малко известни местности и туристически обекти е в изпълнение на поетия от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова ангажимент към екскурзоводите по време на работна среща с тях в края на месец юли.
Целта е да се насърчи работата и търсенето на местните екскурзоводи, които представляват една от най-тежко засегнатите професии в сектора заради пандемията от COVID-19.
Чрез клиповете с тяхно участие ще запознаем туристите с това, което би допринесъл един добър екскурзовод за пълноценното им преживяване. Ще покажем лицата на тези, които знаят и пазят нашата история, традиции и забележителности.
Кампанията включва заснемането на 20 видеа, представящи по-малко известни дестинации и културно-исторически паметници у нас, но с голям потенциал за развитие.
В клиповете екскурзоводи разказват любопитни факти за места и забележителности, които са с ниска посещаемост от българските и чуждестранните туристи.
Първият клипове показват част от неземната красота на Източните Родопи - каньона и поречието на река Арда. Това е едно от най-живописните места у нас, което започва да набира популярност в последните две години.
Вторият клип е посветен на Ротондата „Св. Георги“ в София. Покрай нея всекидневно преминават стотици жители и гости на столицата, но малцина са влизали в нея, за да видят петте пласта стенописи. Ротондата е смятана за най-старата запазена сграда в София, която е построена в началото на IV век.
Третият клип от тази поредица е посветен на една малко известна гробница до хасковското село Александрово. Размерът й е впечатляващ, а стенописите в нея са добре запазени.
В непосредствена близост до нея е Музеят на тракийското изкуство, в който се съхранява едно от първото обработено злато в света.
С тази кампания ще бъде създадена една интригуваща поредица, която да е интересна и сама по себе си. Във времето тя може да се допълва с още епизоди от различни локации и в различните сезони. Обектите са заснети по професионален и красив начин.
По този начин се цели да бъде подсилен образът на България като великолепно място, изпълнено с много места за пътешествия. Обектите и местата за заснемане са избирани в тясна координация на екскурзоводската гилдия.
Общата стойност на целия проект е 29 940 лв.
Кампанията стартира първо в социалните канали на Министерство на туризма. Клиповете са на български език и със субтитри на английски език.
Черно море

Гигантски вълни погълнаха трима души на Канарските острови
Гарата като кръстопът в живота: Сатирата представя "Пак плаче, но този път от щастие"
36 години от началото на прехода в България: "Бяхме излъгани"
Терзиев: Парите за София в Бюджет 2026 са скрити зад завесата
Бактериите могат да се превърнат в питателна храна за бъдещите мисии до Марс
Следи от извънземни може да бъдат открити близо до Земята
MeerKAT засече радиосигнал от междузвездната комета 3I/ATLAS
Неочаквано откритие: Момиче намери на плажа следи от гигант на 200 млн. години
Няма по-добър от Гранит във Висшата лига
Капитанът на ЦСКА с гръмки думи след боя над Левски
Слот ревна от VAR след пердаха от Ман Сити + СНИМКА
Легенда на НБА си отиде на 88 години
Топ 5 билки за имунната система през есента
„Ефектът“ предизвика дълги аплодисменти на премиерата в София
Хитри начини да освежите стая за по-малко от 200 лева
Протеинов рап с пилешко и зеленчуци
Косопадът през есента – причини и решения
Травми, засягащи зъбите
Симптоми при намалена и повишена функция на щитовидната жлеза
Диабетна нефропатия – едно от късните усложнения на захарния диабет
Промишленото производство в България расте през септември за втори пореден месец
Гигантски вълни погълнаха трима души на Канарските острови
Как може да има смислен публичен диалог в условията на криза на елитите
Предните стъкла от ново поколение имат повече функции от смартфон
БАТ България представи глобалната научна платформа Omni™ у нас
Хейли Бийбър събра погледите по бански
Коментари