IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 12°
Икономика
14:14 | 26 август 2020
Обновен: 16:53 | 29 април 2024

С клипове популяризират малко известни местности и туристичеки обекти

Те са направени от министерството на туризма съвместно с Асоциацията на екскурзоводите в България

По материала работи: Ставри Таргов
С клипове популяризират малко известни местности и туристичеки обекти

Министерството на туризма започва излъчването на първите три рекламни клипа, направени съвместно с представители на Асоциацията на екскурзоводите в България.

 

Инициативата за популяризиране на малко известни местности и туристически обекти е в изпълнение на поетия от вицепремиера и министър на туризма Марияна Николова ангажимент към екскурзоводите по време на работна среща с тях в края на месец юли.

 

Целта е да се насърчи работата и търсенето на местните екскурзоводи, които представляват една от най-тежко засегнатите професии в сектора заради пандемията от COVID-19.

 

Чрез клиповете с тяхно участие ще запознаем туристите с това, което би допринесъл един добър екскурзовод за пълноценното им преживяване. Ще покажем лицата на тези, които знаят и пазят нашата история, традиции и забележителности.

 

Кампанията включва заснемането на 20 видеа, представящи по-малко известни дестинации и културно-исторически паметници у нас, но с голям потенциал за развитие.

 

В клиповете екскурзоводи разказват любопитни факти за места и забележителности, които са с ниска посещаемост от българските и чуждестранните туристи.

 

Първият клипове показват част от неземната красота на Източните Родопи - каньона и поречието на река Арда. Това е едно от най-живописните места у нас, което започва да набира популярност в последните две години.

 

Вторият клип е посветен на Ротондата „Св. Георги“ в София. Покрай нея всекидневно преминават стотици жители и гости на столицата, но малцина са влизали в нея, за да видят петте пласта стенописи. Ротондата е смятана за най-старата запазена сграда в София, която е построена в началото на IV век.

 

Третият клип от тази поредица е посветен на една малко известна гробница до хасковското село Александрово. Размерът й е впечатляващ, а стенописите в нея са добре запазени.

 

В непосредствена близост до нея е Музеят на тракийското изкуство, в който се съхранява едно от първото обработено злато в света.

 

С тази кампания ще бъде създадена една интригуваща поредица, която да е интересна и сама по себе си. Във времето тя може да се допълва с още епизоди от различни локации и в различните сезони. Обектите са заснети по професионален и красив начин.

 

По този начин се цели да бъде подсилен образът на България като великолепно място, изпълнено с много места за пътешествия. Обектите и местата за заснемане са избирани в тясна координация на екскурзоводската гилдия.

 

Общата стойност на целия проект е 29 940 лв.

 

Кампанията стартира първо в социалните канали на Министерство на туризма. Клиповете са на български език и със субтитри на английски език.

 

Черно море

 

 

Коментари

Новини Варна