От „Ние, потребителите“ предоставят образец на жалба относно индексацията на цените на телекомите

Формулярът улеснява хората да сигнализират компетентните институции

От „Ние, потребителите“ предоставят образец на жалба относно индексацията на цените на телекомите

Онлайн платформата „Ние, потребителите“ предоставя в помощ на потребителите образец на жалба до компетентните органи относно индексацията на цените на телекомите.

Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса.

Вижте формуляра тук: https://bit.ly/3WorKhX

Къде и как да подадете жалбата си?

Комисия за защита на потребителите: https://bit.ly/3D5S1e5

Комисия за защита на конкуренцията: https://bit.ly/3whFK2D

Омбудсман на Република България: https://bit.ly/3D3PLUE

Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв.

Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%. Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина.

Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции.

„Ние, потребителите“

Новини

Коментари

Икономика
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата