IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 15°
Икономика
15:00 | 18 декември 2023
Обновен: 18:55 | 4 май 2024

ЦКБ стартира Viber чатбот в помощ на клиентите

Беа е на разположение 24 ч. в денонощието

По материала работи: Ставри Таргов
ЦКБ стартира Viber чатбот в помощ на клиентите

Чатбот ще помага на клиентите на ЦКБ АД да получават необходимата информация за продуктите и услугите на банката, като ще им осигурява бърз, удобен и лесен контакт с финансовата институция по всяко време.

Името на виртуалния помощник е БЕА (банков електронен асистент) и той вече е на разположение за контакт с клиентите на ЦКБ АД в платформата за разговори на Viber. Голяма част от българските потребители използват комуникационната среда на социалната мрежа Viber, за да общуват с близки и приятели, както и да получават актуална информация от брандовете, които следват.

Само с няколко стъпки на своите електронни устройства клиентите на ЦКБ АД могат да открият, както отговори на най-често задаваните въпроси, така и кратка информация относно продуктите и услугите, включени в портфолиото на ЦКБ АД.

По този начин те ще имат възможност да изберат най-подходящите за тях решения, съобразно своите конкретни нужди и потребности при контакт с банката.

Беа е на разположение 24/7, за да предоставя полезна и структурирана информация за различни банкови продукти на ЦКБ като потребителски и ипотечни кредити, дебитни и кредитни карти, мобилно и интернет банкиране, сметки и разплащания или застраховки. Чатботът може да показва на клиентите най-близките локации на банкомати, банкови офиси, данни за контакт с банката, да ги информира бързо за лоялни програми и други.

Чрез интегрирането на своя нов чатбот в системата на Viber банката предприема поредна стъпка в прилагането на различни дигитални решения и услуги, които да улесняват максимално нуждите на нейните клиенти и да подобрят потребителското им изживяване.

С акцент върху иновативните решения ЦКБ АД непрекъснато се стреми да подобрява и развива своята богата гама от продукти и услуги, в отговор на нарастващите изисквания на клиентите за бързина, удобство и мобилност при банковото обслужване.

Клиентите на ЦКБ АД може да последват канала на банката във Viber на този линк, за да се свържат с чатбота Беа по всяко време и да получават информация от електронния асистент за текущи промоции и новини.

Научете повече за новата функционалност в официалния сайт на Централна кооперативна банка ТУК.

Коментари

Новини Варна