Министерството на туризма съвместно с общините стартират билборд кампания за насърчаване на вътрешния туризъм, съобщиха от ведомството. Кампанията ще обхване всички по-големи общини и ще рекламира възможностите за туризъм по региони. Рекламните визии ще бъдат разположени на централни локации, като на територията на една община ще се рекламират възможностите за туризъм в друга – така знакови културно-исторически забележителности от един регион ще бъдат представени в друг. Визиите са с подчертано културно-исторически фокус и отразяват редица емблематични забележителности – средновековната крепост Баба Вида, археологическия комплекс Перперикон, късноантичната крепост Хисарлъка, Бесарбовския скален манастир, Александровската гробница и др.
Министерството на туризма се ангажира с изработването на над 40 билборда, a общините предоставят безплатно рекламно пространство на ключови локации, където рекламните визии ще бъдат изложени за период от близо 6 месеца. Стартът на кампанията вече е даден, а билбордове ще бъдат поетапно поставени в 11 големи общини – Разград, Русе, Силистра, Хасково, Видин, Велико Търново, Бургас, Кърджали, Габрово, Монтана и Перник, като на по-късен етап ще бъдат включени и други.
Инициативата е първа по рода си и е естествено продължение на усилията на Министерството на туризма за насърчаване на вътрешния туризъм и популяризирането на възможностите за целогодишен отдих у нас. Целта на кампанията е както да повиши информираността на българите за страната им, така и да разнообрази националния туристически продукт. Тя надгражда и постигнатите резултати от приключилия проект „Комуникационна кампания за насърчаване на вътрешния туризъм“, която успя да достигне до около 2 млн. души.
За периода януари-октомври 2015 г. броят на реализираните нощувки от български граждани в страната е над 7 млн., което е ръст от 6,2% в сравнение със същия период на 2014 г. Пренощувалите българи са били над 2,8 млн., което е с 8,9% повече от 2014 г., а приходите от нощувките им възлизат на над 260 млн. лв. – това е ръст от 6,9% в сравнение със същия период на миналата година.

България назначи посланик на това приказно място за лятна почивка (+СНИМКИ)
Радев със съболезнователно писмо до Ердоган заради катастрофата на турския самолет
Радев наложи вето на закон за нефтените компании, приет покрай "Лукойл"
Карстови пещери на Марс може да са съхранили следи от минал живот
Днес Земята е под влиянието на силна магнитна буря
Учените обясниха „невъзможното“ сливане на две черни дупки
Археолози създадоха наръчник за колонизиране на други планети
Мъри Стоилов здраво го закъса в Турция
Ужас: Бивша звезда на Челси колабира, отказва се от футбола
Италианският гладиатор Майкъл Сампери: Пригответе се за експлозивна битка на SENSHI 29!
Яко прецакване: Хулио Веласкес е бил предложен за треньор на ЦСКА
Грим „без грим“ – новият хит в тенденциите
Започват Коледните пости, време е за смирение
4 съвета за добра интимна хигиена и предотвратяване на инфекции
Есенни съвети за по-добро здраве: три ключови фактора
Нарушения, свързани с уринирането
Безплатни консултации за хора с диабет и повишен риск от заболяването в ИСУЛ
Мозъкът и сърцето ни са по-тясно свързани, отколкото предполагаме
Стартира БАМО Академия за продължаващо обучение на медицински специалисти, лекари-специализанти и студенти по медицина
Надпреварата за активите на "Лукойл" се нажежава дни преди санкциите
Трамвай блъсна момиче в центъра на София
Малкият бизнес е притеснен от по-високите вноски за здраве
Renault Captur получи нов двигател
Принцеса не по кръв, а по призвание – Кейт Мидълтън с дебют на събитие, запазено само за кръвни кралски особи
Принц Уилям и Кейт говорили открито за рака с децата си
Коментари