IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 13°
Общество
12:49 | 25 октомври 2016
Обновен: 15:34 | 6 май 2024

Наши пилоти разказват: НЛО колкото 5-етажна сграда…

Имало срещи и над Родопите, и във въздуха над други държави...

По материала работи: Ставри Таргов
Наши пилоти разказват: НЛО колкото 5-етажна сграда…


НЛО колкото 5-етажна сграда летяло на 400 метра от наш самолет над езерото Балатон в Унгария. Случката е от 1981 година и за нея разказва пилотът, управлявал самолета Господин Господинов.

 

Документираните и официално признати случаи на срещи на български пилоти с НЛО са много малко. Голяма част от пилотите просто премълчават за тези случки, за да не бъдат отстранени от работа. Даже и да бъдат документирани, чрез запис на разговорите им с наземните диспечери или с други средства, те рядко стават публично достояние.

 

Но все пак някои го правят. Ето някои интересни срещи на български пилоти с НЛО. За тях признават и разказват самите пилоти, но след пенсионирането си. За това разказва видеоматериал, публикуван в YouTube.

 

През 1981-ва година българският пилот Господин Господинов става свидетел на необичайно явление в небето. Тогава той е бил в гражданската авиация, командир на самолет Ту-154.

 

През месец юни изпълнявали чартърен полет по направление София-Франкфурт-Варна. На 11 500 метра височина, около езерото Балатон в Унгария, екипажът получава съобщение от диспечерската служба на Виена, че по данни на друг самолет се виждало някаква светеща точка в небето.

 

Когато приближават мястото, виждат как светещият обект с висока скорост ги приближава, след това рязко завива, изравнява се със самолета и продължава да лети успоредно с него от дясната му страна.
Радиовръзката изчезнала внезапно, локаторът също спрял да работи. Това продължило в рамките на 7 минути. Всички пътници също станали свидетели на срещата с НЛО-то.

 

Усещало се как въздухът в кабината на самолета вибрира. Самото НЛО било голямо, с размерите на 5 етажна сграда и според екипажа се намирало на около 400 метра от самолета. В средата си било черно и се усещало леко притегляне в негова посока.

 

На 7-мата минута изведнъж странния обект се отдалечава от самолета и с висока скорост изчезва в обратна посока, след което всичко се възстановило в рамките на нормалното.

Господинов и останалите от екипажа решават да не вдигат шум за случилото се, защото около месец преди това е имало подобен случай с друг екипаж, който докладвал за среща с НЛО и след това пилотите от него били свалени от полети и не им позволили да се върнат на служба.

 

Поради тази причина Господин Господинов мълчи за случката и решава да я разкаже чак след като се оттегля от активна служба в авиацията.

 

През 1964 година подполковник Дочо Генковски от авиобаза Граф Игнатиево среща НЛО, докато извършва полет с боен изтребител МиГ над Родопите. Самолетът му буквално се слива с яркия светлинен обект в небето и двигателят на изтребителя угасва.Ярка светлина облива, полковникът не чува звуци, времето сякаш спира. Усеща сякаш има някакъв магнит в себе си. След това светлината изчезва, самолетът продължава полета си и се приземява успешно.Докладвал е на висшето командавне, но дали е имало разследване, не се знае.

 

През 1984-та година българските пилоти на хеликоптер Георги Димитров и Николай Белев засекли НЛО над Родопите. Те успели да се приближат на около 500 метра до обекта преди да настъпят аномалии в апаратурата на хеликоптера им.

 

Години по-късно, пилотите разкриват подробности за тази среща с НЛО пред български журналисти. Димитров и Белев провеждали нощен полет през октомври 1984-а година и забелязали огромен светещ обект, който бил с формата на пумпал.

 

Хеликоптерът на българите преминавал над местността "Копривките" в Родопите, когато се натъкнали на НЛО, от чието дъно излизал сноп светлина, който осветявал една от поляните.

 

Пилотите се снижили и приближили непознатия апарат на около 500 метра. Тогава той изведнъж се отдалечил, а после пак се върнал в старата си позиция.

 

И така ставало при всеки опит на пилотите да го притиснат. След поредния им опит да се приближат, настъпили аномалии в апаратурата на хеликоптера и пилотите били принудени да се върнат в базата.

Dnes.bg

Коментари

Новини Варна