IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 14°
Свят
15:40 | 11 август 2022
Обновен: 18:22 | 6 октомври 2022

Българи мизерстват в Лефкада – хубавият хотел се оказали пайжанясали бунгала

Все пак получили компенсации...

По материала работи: Ставри Таргов
Българи мизерстват в Лефкада – хубавият хотел се оказали пайжанясали бунгала

Непочистени бунгала и съмнителен басейн посрещнали част от българската група, пристигнала на почивка в Лефкада

В твърде изнервена се превръща дългоочакваната почивка в Гърция за 11 българи, избрали да прекарат в Лефкада, алармира наш читател.

Вместо в избрания хотел, за който групата е платила 7 нощувки, били настанени в неугледни и непочистени бунгала в оградено дворно пространство – цялото прашно и тревясало. Трябвало сами да си чистят, разказва Димчо Момчилов, който потърси “24 часа” за съдействие, възмутен от ситуацията.

“На 14 юли сключихме договор за почивка на Лефкада с туристическа фирма чрез посредник. На следващия ден преведохме съответната сума след избор на добър хотел по тяхно предложение.

При пристигането ни в Лефкада на 24 юли бяхме настанени не в хотела, а в бунгала на около 200 м от основния хотел”, пише Момчилов.

“Не бяхме регистрирани, никой не ни поиска лични карти. Разхвърлиха ни по бунгалата, без присъствието на представител на турагента ни. Групата ни, платила за хотел, получи бунгала. Като завършек на това извращение те не бяха почиствани - бяха оставени кофа, парцал, метла и лопата”, обяснява Момчилов.

След като ги настанил в бунгалата, собственикът завел българите до основния комплекс, за да им покаже ресторанта, където имали платена закуска.

Бунгалата били в неподдържано пространство с треви, чакълеста основна алея и мръсен басейн. За по няколко часа на ден отварял нещо като плажен бар.

Като някаква компенсация за виновност на настанените в този „скаутски бивак“ бяха върнати хотелски такси – по 10,5 евро на стая, с което всъщност доказаха, че все пак ние не бяхме в хотел.

А специално за нас, понеже имахме само закуска, беше осигурена вечеря в рамките на оставащите четири дни от почивката ни“, разказва Момчилов. Освен сигнала, той изпрати до редакцията и снимки на двата туристически обекта, които илюстрират какво са договорили и заплатили българските клиенти на туристическата агенция и какво всъщност са получили.

“24 часа” се свърза с директора на туристическата фирма, който извърши проверка, и от фирмата изпратиха писмено становище.

“Ние като туристическа агенция не можем да влияем на хотела в коя сграда да настани туристите, това е отговорност на самия мениджмънт на хотела. Работим с този хотел от близо 10 години и до момента не сме имали подобен казус.

През последната една година той придоби няколко от близките до него сгради (в това число и бунгалата - б.а.) и ги превърна в част от хотелския комплекс", обясняват от фирмата.

Въпреки че хотелът не е дължал компенсации за възникналия казус, от ръководството му решили да компенсират на място г-н Момчилов и 2-мата туристи с него, с 6 вечери на блок маса.

Отделно хотелът компенсирал всички 11 туристи, като за негова сметка заплатил към община Лефкада такса престой.

От BG туристическата фирма са готови да предложат на 11-те туристи компенсации за претърпяното неудобство.

Коментари

Валентин ( преди 1 месец )
Еми нали в Гърция е по добре ходете си там и не мрънкайте
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
rate down comment 0 rate up comment 3
Новини Варна