IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна
Свят
13:02 | 28 април 2016
Обновен: 11:23 | 12 май 2025

Facebook се похвали с 1,65 млрд. потребители

Компанията е регистрирала 52% повече печалби спрямо 2015 г.

По материала работи: Юлиян Атанасов
Facebook се похвали с 1,65 млрд. потребители

Докато други технологични компании се задъхват, Facebook се похвали с поредните добри резултати, стигайки 1,65 млрд. потребители и 5,38 млрд. долара приходи за първото тримесечие на тази година, като това е повече дори от нейните прогнози. Впечатляващото е че 79% от приходите идват от мобилна реклама.

 

Как изглежат цифрите спрямо първото тримесечие на миналата година? Приходите са с 52% повече, печалбата е 1,5 млрд. долара, което е 195% повече спрямо предходната, а потребителите са с 3,77% повече спрямо 1,59 млрд. за предното тримесечие. За сравнение, Twitter добави само 5 млн. потребители за първото тримесечие тази година, а ръстът на Facebook в това отношение е 12 пъти по-голям.

 

Финансовите резултати на най-голямата социална мрежа в света наминават очакванията на анализаторите от Wall Street, които прогнозираха 5,26 млрд. приходи. Това доведе до покачване цената на акциите на Facebook с 9% в часовете след публичното обявяване на отчета.

 

Освен с 1,65 млрд. потребители, Facebook се похвали и с 900 млн. потребители, които месечно ползват приложението Messenger, както и с 400 млн. потребители в Instagram. Потребителите сумарно прекарват в трите по близо 50 минути на дни в постване, разглеждане и коментиране.

 

Всички тези данни опонират доста добре на не толкова добрите резултати, които другите големи технологични компании обявиха последните дни. Очевидно Facebook ще се възприема като един от играчите, които ще продължават да дърпат технологичния сектор напред, защото този ръст е на база съществуващит продукти и за потребителите, и за рекламодателите, а за тази година има големи очаквания към още и още нови продукти като Instant Articles, директни съобщения от бизнес страниците към потребителите и подобряването на алгоритъма, който да ни показва по-интересни за нас постове.

 

dnes.bg

Коментари

Новини Варна