IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна
Свят
14:00 | 25 февруари 2017
Обновен: 22:50 | 31 май 2025

Facebook не се готви да детронира LinkedIn

Социалната мрежа на Марк Зукърбърг всъщност се насочва към доста по-голям пазар

По материала работи: manager
Facebook не се готви да детронира LinkedIn

Facebook се насочва към нов тип общуване. Социалната мрежа обяви, че пуска нови функции в САЩ и Канада, за да позволи на компаниите да публикуват обяви за работа, а на перспективните работници – да ги намират и да кандидатстват за тях през платформата, пише Quartz.

 

„Това ново преживяване ще помогне на компаниите да намират квалифицирани хора там, където те прекарват времето си – във Facebook и на мобилните си устройства“, обяви компанията в блога си.

 

Новите функции бяха пуснати на 15 февруари и имат за цел да сведат до минимум затрудненията за търсещите работа и работодателите, като същевременно даде на всички тях повече причини да използват продуктите на Facebook. Фирмите ще могат да публикуват свободни позиции и да следят как протича кандидатстването директно на Facebook страниците си. Същевременно ще могат да общуват с кандидатите през Facebook Messenger. Компаниите могат да платят на социалната мрежа да промотира техните обяви пред по-голяма аудитория.

 

Хората, които търсят работа, ще виждат обявите в списъка с новини и интегрирани с други публикации на бизнес страниците. Освен това ще могат да проверяват специалната страница „Jobs on Facebook”, която ще предлага списък с обяви, обединени по локации и разделени по индустрии (като „Имоти“, „Ресторанти/кафенета“ и „Образование“ например) и типа работа (на пълно работно време, стаж или доброволчество).

 

Всичко това представлява заплаха за LinkedIn, която по ирония на съдбата точно претърпя редизайн, след който прилича много повече на Facebook. Като ключов играч в сферата на професионалните контакти онлайн, LinkedIn може да се окаже в беда. Но тук трябва да отбележим, че Facebook се насочва към един различен и много по-голям пазар на работни места.

 

На първо място, Facebook има много по-голям брой потребители от LinkedIn. Тя достига до близо 2 млрд. потребители месечно, докато тези на LinkedIn към третото тримесечие на 2016 г. са 106 млн.

 

Целият анализ вижте в investor.bg

Коментари

Новини Варна