IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 16°
Спорт
15:00 | 7 август 2021
Обновен: 23:45 | 22 април 2024

Докъде стига персонализацията в предлаганите бонуси от букмейкърите?

По материала работи: Слав Велев
Докъде стига персонализацията в предлаганите бонуси от букмейкърите?

Светът на хазарта включва в себе си един от най-големите и влиятелни бизнеси в глобален мащаб. Това задължава всички уважаващи себе си компании да продължат да заимстват идеи и подходи от свои конкурентни и бизнес партньори от други сфери на живота. Всичко се прави с една прозаична висша цел – стоене в крак с тенденциите и увеличаване на ефективността в работата на бетинг компаниите. Всичко това води след себе си и солидни печалби. Сред елементите, които хазартните компании се опитват във все по-голяма степен да интегрират в работата си, е по-близкия личен контакт с многомилионните си потребители. Това си личи и от параметрите на актуалния Betway бонус, но подходът далеч не може да се ограничи до една-единствена фирма. Необходимостта е обхванала всички в бранша.

Комуникацията с клиенти, разбира се, е сред най-големите предизвикателства за компания, която има внушителен оборот, както и главозамайващ брой лоялни ползватели, които постоянно се увеличават. С оглед на тези факти е нужно и максимално старание, за да се държат прищявките и желанията на клиентите максимално близко знанието на съответните бетинг брандове. В противен случай те рискуват да тъпчат на едно място и да похабяват огромни инвестиции в маркетингови ходове, които видимо не носят необходимата възвръщаемост, каквато би се предполагало, че ще има предварително.

За улеснение на глобалните хазартни компании вече съществуват други бизнес пера, които на свой ред са разработили ефективен метод, чрез който да се следят и отчитат наклонностите на потребителите. Всичко минава през дигитална система, която автоматично обработва данните и дава идеи на компаниите за повишаване на ефективността. Фирмата Smartico е сред иноваторите в това отношение и от работата на компанията започват да се възползват все повече големи бизнеси от хазартния сектор.

В скорошно интервю изпълнителният директор на Smartico, Сергей Кобитски обяснява нагледно, че събраните данни от неговата компания са своеобразен мост, който позволява на хазартните компании да прецизират персонални стратегии спрямо големи групи клиенти. Управникът подчертава, че това лято е особено важно за постигането на максимални резултати по отношение на работата с клиентите, тъй като спортните събития буквално валят едно след друго – Европейското първенство по футбол, Копа Америка, Олимпиадата в Токио.

За всички тези форуми големите хазартни компании е трябвало да получат конкретна обратна връзка с предложение от своите потребители, за да може да се извлече в последствие и максимална полза от провежданите маркетингови кампании. Идеята е както хазартните играчи да получат най-доброто възможно онлайн изживяване, така и бетинг брандовете да отчетат максимална доходност.

Подходът на Кобитски и неговата компания е подчинен именно на персонализацията на данните. Този метод включва в себе си предоставяне на необходимите статистики за предстоящи или вече изиграни спортни събития в секцията със съобщенията на потребителите. Посредством имейли и SMS-и, също така, се препраща и информация за новите предложения и рекламни кампании на бетинг брандовете. По този начин може да се отчете с по-голяма точност кои клиенти биха се развълнували от определена оферта, съответно ще попаднат в целевата група за следващите подобни кампании с предложения. Кобитски показва какво може да се направи с известни технологични иновации. Направете своя избор на букмейкър сега и се възползвайте от всички първокласни оферти.

Новини Варна