Сексът е катализатор на продажби, отбелязва кореспондентът на „Вашингтон пост” Сударсан Рагхаван. В потвърждение той разказва история за това, как на картите за метрото в Тайпе, столицата на Тайван, се появило лицето на Юи Хатано.
„Тя е на 27 години, японка и порнозвезда”, пояснява авторът. Срещу картите с портрета на Хатано се възпротивиха родителски и женски организации, както и политици. „Те твърдят, че тези карти унижават жените и създават лъжливи представи на децата”, пояснява авторът. Търговците отказали да продават картите, и компанията производител по неволя организира търговията си чрез поръчки по телефона.
Във вторник целият тираж (15 хил. комплекта от по две карти, $15,40 за един комплект) се разграбил само за 4 часа.
Авторът подчертава, е Хатано е позирала за картата не така, както във филмите. На една от картичките Хатано е с бял потник с тънки презрамки, на друга – с черен. Изражението на лицето ѝ, според много тайванци, е „развратно”.
Миналата седмица Лин Дзяо-чи, представител на „Ийзи кард корпорейшън”, 40% от която принадлежи на правителството на Тайпе, заяви, че „компанията е избрала лика на Хатано за картичките, тъй като той създава имидж на „свежест, красота и здраве”, а разглеждането им „подобрява настроението”.
Как Хатано попадна в картите за транспорт?
„По слуховете кметът на Тайпе Ко Вен-дже помолил директора на „Ийзи кард” да увеличи продажбите двойно”, гласи статията. Информационна агенция „Сентрал нюз” твърди, че кметът е разбрал, че решението за привличане на Хатано от местните журналисти.
По думите на Лин Дзяо-чи Хатано се съгласила, тъй като искала да промени имиджа си (част от печалбата от продажба на картите се планира да бъде изпратена за благотворителност).
Източник: The Washington Post, ФБР.bg
Коментари