Социалната мрежа Facebook започна тестове на бутон „Купи" (Buy), с помощта на който потребителите ще могат да купуват продукти, рекламирани на сайта.
Достъп до новата функционалност имат ограничен брой потребители на територията на САЩ, стана ясно тази седмица.
Работата на бутона е максимално опростена - достатъчно е потребителят да го натисне в реклама или на страницата на даден бранд, за да купи продукта, без да излиза от Facebook.
Разработчикът уверява, че данни за банкови карти, използвани при покупката, няма да се предоставят на рекламодателите. Потребителят ще може сам да реши дали да съхрани данните от банковата си карта на сайта, в случай, че иска да пазарува в бъдеще без да въвежда информацията отново.
Facebook няма да взима никаква комисионна от продадените стоки, за разлика от останалите онлайн търговци. Паричните транзакции ще се извършват от външна компания - партньор на Facebook, чието име засега не се съобщава.
technews.bg
Facebook тества нов бутон
Facebook тества нов бутон
19.07.2014 | 08:21 ч. Обновена: 25.06.2025 | 11:57 ч.
0

Facebook тества нов бутон
Новини
-
Хроничното безсъние може да ускори загубата на памет
-
Турски съд нареди ограничаване на достъпа до акаунта на чатбота Grok в X
-
Лудогорец се измъкна от загуба срещу 10 от Локомотив Пловдив
-
Гурбетчийка: На ден във Франция взимаме 120 евро, в България - 50 лв.
-
Убийството на Чарли Кърк предизвика искри и в Италия
-
Изхвърлихме Финландия! Александър Василев победи бившия номер 37 в света за Купа Дейвис
Живот
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата
Коментари