Социалната мрежа Facebook започна тестове на бутон „Купи" (Buy), с помощта на който потребителите ще могат да купуват продукти, рекламирани на сайта.
Достъп до новата функционалност имат ограничен брой потребители на територията на САЩ, стана ясно тази седмица.
Работата на бутона е максимално опростена - достатъчно е потребителят да го натисне в реклама или на страницата на даден бранд, за да купи продукта, без да излиза от Facebook.
Разработчикът уверява, че данни за банкови карти, използвани при покупката, няма да се предоставят на рекламодателите. Потребителят ще може сам да реши дали да съхрани данните от банковата си карта на сайта, в случай, че иска да пазарува в бъдеще без да въвежда информацията отново.
Facebook няма да взима никаква комисионна от продадените стоки, за разлика от останалите онлайн търговци. Паричните транзакции ще се извършват от външна компания - партньор на Facebook, чието име засега не се съобщава.
technews.bg
Facebook тества нов бутон
Facebook тества нов бутон
19.07.2014 | 08:21 ч. Обновена: 25.06.2025 | 11:57 ч.
0

Facebook тества нов бутон
Новини
-
Министър Вълчев разкри важна информация за матурите по математика след седми клас
-
Депутатите решиха парламентът да избира ръководството на НСИ
-
Стартира 10-ото издание на Черноморските младежки игри във Варна
-
Семейството, което бе открито мъртво в кола, оставило предсмъртно писмо
-
Спартак избухна с втора поредна победа
-
Допуснаха руски спортисти на олимпиадата, но без знаме и химн
Живот
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата
Коментари