Средствата за реклама на България като туристическа дестинация са крайно недостатъчни. На фона на нашите съседи, ние не отделяме почти нищо. Това каза пред вестник „Черно море“ експертът в туризма и председател на сдружение „Култура и туризъм на Североизточна България” Димитър Дичев.
Когато се сформира новото правителство и има избран икономически министър, ние ще поискаме незабавна среща с него. Едно от първите ни искания ще бъде да се рекламира България, допълни Дичев.
Неговото мнение е, че е нужно да се акцентира върху реклама на туристически атракции, музеи, места. България е на трето място в Европа по археологически паметници, а това не се рекламира и масово не се знае от туристите, каза Димитър Дичев.
Не съм чул за това, дано не е вярно. Така експертът коментира информация в централни печатни издания отпреди дни, че от договорените 16 милиона лева за маркетиране и реклама на България като туристическа страна, са усвоени едва 1% или повече от скромните 162 хиляди лева.
Като цяло задължение на държавата е да инвестира в реклама, тя е тази, която да отдели средствата, каза в заключение Димитър Дичев.
Димитър Дичев: Малко се инвестира в туристическата реклама на България
Масово не не знае, че сме на едно от челните места в Европа по археологически паметници.
30.10.2014 | 14:44 ч. Обновена: 24.06.2025 | 01:14 ч.
0

Новини
-
Виртуозни изпълнения и докосващи ритми донасят музикалното наследство на Армения във Варна
-
Международното триенале „Духът на акварела“ 2025 се открива на 1 юли във Варна
-
Желязков след среща с Коща: ЕС ще се придържа към компромиса за Северна Македония от 2022 г.
-
Арестуваха инфлуенсър, заплашил Джо Роугън
-
Тъжна вест! Почина един от големите художници на България
-
Грандиозен успех за Варна на световната сцена на танца
Новини Варна
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата
Коментари