Димитър Дичев: Малко се инвестира в туристическата реклама на България

Масово не не знае, че сме на едно от челните места в Европа по археологически паметници.

Димитър Дичев: Малко се инвестира в туристическата реклама на България

Средствата за реклама на България като туристическа дестинация са крайно недостатъчни. На фона на нашите съседи, ние не отделяме почти нищо. Това каза пред вестник „Черно море“ експертът в туризма и председател на сдружение „Култура и туризъм на Североизточна България” Димитър Дичев.
Когато се сформира новото правителство и има избран икономически министър, ние ще поискаме незабавна среща с него. Едно от първите ни искания ще бъде да се рекламира България, допълни Дичев.
Неговото мнение е, че е нужно да се акцентира върху реклама на туристически атракции, музеи, места. България е на трето място в Европа по археологически паметници, а това не се рекламира и масово не се знае от туристите, каза Димитър Дичев.
Не съм чул за това, дано не е вярно. Така експертът коментира информация в централни печатни издания отпреди дни, че от договорените 16 милиона лева за маркетиране и реклама на България като туристическа страна, са усвоени едва 1% или повече от скромните 162 хиляди лева.
Като цяло задължение на държавата е да инвестира в реклама, тя е тази, която да отдели средствата, каза в заключение Димитър Дичев.

Новини

Коментари

Новини Варна
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата