Жителите и гостите на Варна все още имат възможност да дарят хранителни продукти за хора в нужда в магазините на Kaufland в кварталите „Трошево“ и „Бриз“. Акциите продължават и в двата магазина през почивните дни 13–14 декември.
След това в Kaufland - „Трошево“ благотворителната инициатива приключва на 20–21 декември. В Kaufland - „Бриз“ финалът на кампанията е тридневен – от петък, 19 декември, до неделя, 21 декември.
В обектите ще бъдат разположени специални колички за дарения под надслов „Щедрата кошница“, като продукти могат да се оставят в часовия диапазон 10:00 – 20:00 ч.
Дарените продукти, събрани с помощта на доброволци на „Каритас Варна“ и „Ротаракт клуб“ – Варна, ще бъдат предоставени на семейства в нужда, насочени от Община Варна към „Каритас“, потребители на социални услуги в града, с ограничен или липсващ достъп до храна. Останалите продукти ще подкрепят и социална кухня в града, която всяка седмица осигурява топла храна за десетки бездомни и други нуждаещи се хора.
Много семейства посрещат празниците в сериозно затруднение, а всяко дарение носи поне малко спокойствие и надежда за по-добър живот. Даренията трябва да бъдат пакетирани храни с дълъг срок на годност – брашно, ориз, боб, леща, олио, паста, консерви и други основни продукти. Благодарение на десетките доброволци, събраните храни ще достигнат до хората, които най-много се нуждаят от тях.
Кампанията е част от световното движение „Щедрият вторник“, което стартира на 2 декември в магазини на ритейлъра в София, Русе и Варна.
Kaufland България се включва за трета поредна година в глобалната инициатива, която обединява бизнеси, неправителствени организации и местни общности в подкрепа на хората в нужда. Кампанията се реализира в партньорство с фондация BCause и цели да насърчи дарителството и солидарността.
За Kaufland България:
Kaufland България е търговската верига на дребно с най-богат асортимент от 24 хил. хранителни и нехранителни стоки. Годишният оборот на компанията е от над 2 млрд. лв. Тя е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от близо 7900 служители. През 2025 г. компанията разполага с 69 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

Фицо: Словакия ще блокира всеки план на ЕС за финансиране на украинската армия
Близки на Любо Пенев организират благотворителен турнир преди Коледа
Въздушна линейка транспортира мъж с опасност за живота до болница в Пловдив
Признаци за бъдеща катастрофа в Антарктида
Разкриха влиянието на Марс върху климата на Земята
НАСА да изпрати хора на Марс възможно най-скоро
Нов вид миниатюрна жаба е открит в Южна Бразилия
Баварски валяк: Дъжд от нови договори в Байерн
Половината сума за лечението на Любо Пенев е събрана
Милена Тодорова на крачка от Топ 10 в спринта в Хохфилцен
Фетел и Верстапен? Ред Бул ринеше титли заради Хелмут Марко
Дневен хороскоп за 13 декември, събота
7 малки ритуала за съживяване на любовта
Изберете ангелско число и вижте посланието от коледния ангел
Баница с кисело зеле и ориз за Бъдни вечер и Коледа
Чрез микропластмасата се разпространяват опасни бактерии
Клиника по неврохирургия в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“ отпразнува своята 20-годишнина
Защо се будим малко преди алармата?
Наследствена ли е шизофренията?
Dow започва последната сесия за седмицата с нов рекорд*
Фицо: Словакия ще блокира всеки план на ЕС за финансиране на украинската армия
Протестът победи, но без масов вот рискуваме отново власт на твърдите ядра
Пет комбита с 4х4, с които трябва да се внимава
Семейна приказка – Меган Маркъл стартира нова коледна традиция с принц Арчи и принцеса Лилибет
Дженифър Анистън: Мразя социалните мрежи