Варна °
fallback
Избрано
10:14 | 3 януари 2019
Обновен: 21:56 | 9 юни 2025

Около 500 сигнала и оплаквания са постъпили в КЗП по празниците

При забавени доставки на покупки от електронни магазини потребителят трябва да отнесе претенцията си към търговеца, дори вината да е на куриера

По материала работи: Пламен Янков

Около 500 сигнала и оплаквания са постъпили в Комисията за защита на потребителите (КЗП) в периода между 22 декември 2018 г. и 1 януари 2019 г., съобщиха от пресцентъра на КЗП, като се позовават на председателя на комисията Димитър Маргаритов.  

При кампаниите за намаления е некоректно търговецът да обяви отстъпка "до -50 процента" например, когато то се отнася само за единични бройки в обекта.  

Извършителите на такава нелоялна практика се наказват с най-високите глоби, които КЗП може да налага - до 30 хил. лв. при първоначално нарушение, а при повторение в рамките на една година - до 50 хил. лв.  

При забавени доставки на покупки от електронни магазини потребителят следва да отнесе претенцията си към търговеца, дори вината да е на куриера, посочват още от КЗП.

Investor.bg

АПИ към шофьорите: Опасно време, бъдете внимателни на пътя

Автор на статията:
Пламен Янков
0 коментара
fallback
fallback