Медийна група „Черно море“ – с телевизия, вестник, и информационна агенция, се включва в общоградската кампания „Зебра“, която стартира днес и ще продължи до края на лятото. Основната идея е водачите да привикнат да спират на пешеходна пътека.
Към акцията до момента са се присъединили още Дарик радио, varnautre.bg, petel.bg и вестник „Народно дело”, РТВЦ Варна, moreto.net, Радио Варна, vnews.bg, nakratko.bg, dnesplus.bg, barometer.net. Кампанията е отворена и за всички останали регионални медии, както и за кореспондентите на националните.
В продължение на летните месеци медиите в морската столица ще излъчват послания, с които ще приканват шофьорите да се държат по-толерантно към пешеходците. Ще се правят репортажи по темата, ще се публикуват снимки на добри и лоши примери. Ще се излъчват клипове и банери, ще се напомня ежедневно, че животът във Варна може да стане по-добър, ако за секунди спрем, за да премине човекът, който чака на „зебрата“. Ще се следи и за състоянието на пешеходните пътеки.
Статистиката сочи, че пострадалите от пътни инциденти в градски условия не намаляват. Много от тях са пешеходци.
Акция „Зебра” ще бъде подкрепена от РДВР – Варна, и сектор „Пътна полиция”, както и от Дирекция „Превенции” към Община Варна.
Медийна група „Черно море“ се включва в акция „Зебра“
Кампанията продължава цяло лято
01.06.2015 | 11:12 ч. Обновена: 23.06.2025 | 19:57 ч.
0

Новини
-
Какво вещаят числата за дните от 14 – 20 юли? Вижте нумерологичната си прогноза
-
Дядо Йоан: Днешните християни са призовани да бъдат светлина в света (ВИДЕО)
-
Ексминистър прогнозира голям проблем с безводието у нас
-
Ивайло Маринов празнува 65-годишен юбилей днес
-
Успех! Отново имаме шампион на "Уимбълдън"
-
С какво време започва новата седмица?
Избрано
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата
Коментари