Слаб старт на 2016 за луксозните стоки

Какви са големите тревоги на производителите на луксозни стоки? Започна сезонът на отчетите.

Слаб старт на 2016 за луксозните стоки

На първо място, играчите в тази индустрия искат да постигнат 1% ръст и трябва да подходят много интелигентно, за да открият от къде ще дойде този ръст, при положение, че миналата година ръстът е бил от 1,5%, а преди три години е бил двуцифрен. Така че, всичко се свежда до поддържане на дигиталните платформи, за тези които ги имат.

 

Най-голямото притеснение, в индивидуален план, най-голямото притеснение идва от опита да се определи къде се движат туристическите потоци. Става дума за валута, повече от всякога, повече отколкото миналата година. Като се има предвид какво стана с покачването на йената, какво се случи с юана... много неща се случват.

 

Научете повече от bloombergtv.bg

 

Коментари

Лайфстайл
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата