Енергото издаде окончателните фактури на регулиран пазар за небитовите клиенти

За част от клиентите ще има падеж за два отчетни периода

Енергото издаде окончателните фактури на регулиран пазар за небитовите клиенти

Задължителната либерализация за небитовите клиенти от 01.10.2020 г. наложи прекратяването на техните договорни отношения с ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД по продажба на електрическа енергия по регулирани цени към 30.09.2020 г.

Компанията приключи отчитането на потребената от тези клиенти електроенер-гия до края на месец септември при условията на сключен договор на регулиран пазар.

За да не възпрепятства процесите по излизане на свободен пазар или преминава-не към доставка при условията на типови договори за небитовите клиенти, ЕНЕРГО-ПРО Продажби издаде окончателна фактура в качеството си на краен снабдител със срок за плащане, различен спрямо обичайния досега, както следва:

- Окончателната фактура на небитовите клиенти, които са имали стандартен срок за плащане до 1-во число на месеца, с краен срок за плащане до 27.10.2020 г., вместо 01.11.2020 г;

- Окончателната фактура на небитовите клиенти, които са имали стандартен срок за плащане до 10-о число на месеца, с краен срок за плащане до 27.10.2020 г., вместо 10.11.2020 г.;

Това на практика означава, че част от небитовите клиенти на ЕНЕРГО-ПРО Продажби ще имат падеж през месец октомври за два отчетни периода. Това е  еднократна промяна в отчитането и фактурирането, която е в отговор на изиск-ванията за уреждане на договорните отношения на небитовите клиенти, подле-жащи на задължителна либерализация.

 

Уведомление за променените срокове за плащане на небитовите клиенти за пос-ледния месец на регулиран пазар електроснабдителното дружество публикува предварително на своята интернет страница.

 

Промяна в срока за плащане на окончателната фактура не се налага за небитовите клиенти, които са имали стандартен срок за плащане до 15-о число на месеца, или които заплащат задъл-женията си чрез „Български пощи“ ЕАД и имат стандартен срок за плащане до 25-о число на месеца. Клиентите, заплащащи задълженията си чрез „Български пощи“ ЕАД, ще получат изравнителна фактура заедно с фактурата си с падеж през ноември.

 

Част от клиентите, останали към ЕНЕРГО-ПРО Продажби при условията на типов договор, ще получат още една допълнителна фактура в рамките на месец октомври, която включва 1 ден в периода 30.09 – 01.10. Индивидуална проверка може да бъде направена на телефон 0700 800 61 или на имейл: service@energo-pro.bg.

 

За клиенти, изпитващи финансови затруднения, ЕНЕРГО-ПРО Продажби АД предоставя възможност за разсрочване на задълженията при покриване на съответните критерии.

 

За целта клиентите трябва да се свържат с компанията на телефон 0700 800 61 или да посетят някой от клиентските центрове.

 

Всяко поискано разсрочване на сметка ще бъде разглеждано отделно и ЕНЕРГО-ПРО ще предложи индивидуална схема за изплащане на дължимите суми в зависимост от конкретния случай.

 

Черно море

Коментари

Икономика
Водещи новини
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата