За пети път „Домейн Бойар“ получи приза Superbrand – лидер в категорията „Вино“. Високото признание за марката и нейните продукти е в резултат на независимо проучване, проведено у нас от глобалната програма Superbrands. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и промотира най-успешните бизнес практики в над 80 страни по света.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria и чрез национално гласуване на потребителите в интернет. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.
Успехите на „Домейн Бойар“ на международната сцена са завидни - за последните 5 години марката е донесла на България 124 топ отличия от най-големите световни винени конкурси – „Винали Интернасионал” – Париж, Конкурс „Мундиал” – Брюксел, „Мундус Вини” – Германия, „Декантер Интернешънъл Уайн Челъндж” – Лондон, престижното състезание за розета "Мондиал дю розе” – Кан, както и водещото винено състезание у нас „Винария”. Само за 2015 „Домейн Бойар“ е спечелила над 25 отличия, завоювани на световните състезания, от които 10 златни! „Голяма чест, но и отговорност за нас е да представяме по такъв достоен начин българското винопроизводство по света, сподели изпълнителният директор г-н Харамлийски. Всички знаем, че е трудно да изкачиш върха, но още по-трудно е да се задържиш там”.
Около 75 % от производство на фирмата е предназначено за износ. Най-големият им пазар е Великобритания, следват Белгия, Холандия, Швеция, Канада и САЩ, значително е увеличен ръстът на износа и за други държави, с изключение на Русия, поради политическата и икономическа обстановка там.
Наградата Superbrand бе връчена на Елина Спасова – директор “Маркетинг и комуникации” на “Домейн Бойар Интернешънъл”
Коментари