IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна
Община Варна
16:40 | 27 април 2016
Обновен: 15:27 | 16 април 2024

Кампанията "Не шофирай, ако си пил" във Варна продължава до 31 май

Тази година тя е част от инициативата „Варна – Младежка Европейска столица – 2017“

По материала работи: Ставри Таргов
Кампанията "Не шофирай, ако си пил" във Варна продължава до 31 май

Кампанията „Не шофирай, ако си пил“ продължава да печели все повече почитатели във Варна. Тя се провежда за осма поредна година и е организирана от общинската дирекция „Превенции“. Основната и целева група тази година са учениците, завършващи училище, и затова тя започна през март и ще продължи до 31 май 2016 г., обясни Светлана Коева, директор на дирекцията. Тази година кампанията „Не шофирай, ако си пил!“ е част от инициативата „Варна – Младежка Европейска столица – 2017“.
До момента в 4 училища (I EГ, Професионална техническа гимназия, IV ЕГ „Фредерик Жолио Кюри“ и НГХНИ „К. Преславски) със зрелостниците са проведени информационни беседи от представители на ОД на МВР и Районна прокуратура.
В програмата на кампанията на училищно ниво са заложени прожекция на тематични филми и провеждане на дискусионни срещи между ученици и представител на Асоциацията за защита на застраховани и пострадали при ПТП. Предвидени са демонстрации с алко-очила и са отпечатани стикери с надпис „Не шофирам пил!”, тефтери с превантивно послание и силиконови гривни с надпис „Не шофирам пил!”, които ще бъдат раздавани на младите хора и техните близки.
На градско ниво ще се раздават стикери, ароматизатори и гривни с надпис „Не шофирам пил!” на гишетата на КАТ, както и чрез офисите и обектите на партньорите на кампанията. Тя ще се популяризира от 9 до 22 май чрез три билборда на ключови места в града, а посланието „Дори една е много!“ ще се излъчва на трите електронни табла в централната градска част от 3 до 31 май.
На ключови места с интензивен трафик на коли доброволци ще раздават рекламни материали и ще призовават за разумно и толерантно поведение на пътя. Очакванията са посланията да достигнат до над 10 000 ученици, студенти, абитуриенти и млади шофьори.

Черно море

 

Коментари

Новини Варна