Услугата онлайн плащане на сметки за електроенергия чрез виртуалния ПОС терминал на ЕНЕРГО-ПРО вече се утвърди като предпочитано средство за разплащане на клиентите.
За последните две години ползващите услугата са се увеличили почти двойно, като към днешна дата транзакциите на адрес https://vp.energo-pro.bg/ са близо 25 хиляди месечно.
Достъпността на Виртуалния ПОС терминал от всяко електронно устройство с интернет свързаност като компютър, лаптоп, таблет, телефон, позволява онлайн плащането на сметките за електроенергия да се извършва удобно и за секунди. Разплащането с карта през интернет е все по-често търсено от клиентите улеснение, като така отпада необходимостта от физическо посещение в офис или партньор на компанията.
Данните на компанията показват, че с над 52% е нараснал броят на битовите потребители за година и половина, пожелали да получават фактура по електронен път от енергийната компания. С цел запазване на сигурността на клиентите е важно те да следят тези документи да пристигат от официалните електронни адреси с интернет домейни на ЕНЕРГО-ПРО.
Кампанията за актуализация на клиентски данни на ЕНЕРГО-ПРО, която е активна на интернет страницата на компанията, е отчела от началото на годината 8200 нови попълнения на имейли/телефони за контакт на клиенти в системата.
1470 средно месечно е броят на заявките за актуализация през електронния портал https://update.energo-pro.bg/. Коректните данни за връзка с клиентите повишава ефективността и качеството на комуникация с тях относно предоставяната услуга.
На своите интернет страници компанията предоставя удобна възможност чрез лесно достъпни бутони за достъп до дигитализирана справочна информация за клиентите – проверка и плащане на сметка, графици за плащане и отчитане, планирани прекъсвания на електрозахранването във връзка с дейности по профилактика, ремонти и модернизация на мрежата.
Те са достъпни от началните страници на дружествата и се актуализират на ежедневна база. Отново там се намира линк и към специално разработеният за битовите клиенти портал https://portal.energo-pro-sales.bg/ с информация за потреблението на електроенергия за три години назад.
Дигиталните канали с информация и услуги за клиентите са събрани на едно място във Виртуалния център за обслужване на клиенти на ЕНЕРГО-ПРО, достъпен през бутона MyENERGO-PRO на началната страница https://www.energo-pro.bg/bg.

Мечка се появи в жилищен район в Карлово
КАТ глобява шофьори с неподходящи за зимата гуми от днес
Самолетите F-16 ще бъдат готови да охраняват въздушното ни пространство до 2028 г.
Да „паднеш“ върху Слънцето: впечатляващият кадър на Андрю Маккарти
Уникална мозаечна игрална дъска на маите е открита в Гватемала
Кометата C/2025 K1 (ATLAS) се разпадна на три части след преминаване край Слънцето
Вселената става по-студена и „безжизнена“
Гонят Димитров, ако останем капо в квалификациите
Ще ударим ли пак дъното? България докосва брадясал антирекорд
Левски взима екзотичен футболист, превърнал се в кошмар за ЦСКА
От Суперлигата напират за звезда на Лудогорец
Седмична нумерологична прогноза за 17 – 23 ноември
„ЙОШУКУ“ – Японското изкуство на манифестирането от Азуми Учитани
4 вкусни рецепти за Коледните пости
Нумерологична прогноза за 15 ноември
Повече от половината хора с диабет в света остават недиагностицирани
Изкуствен интелект ускорява създаването на синтетични антитела
Нарушеният слух в бъдеще може да се лекува с…виагра?!
Повишена функция на щитовидната жлеза при деца - на какво може да се дължи?
Банка ДСК: Не просто следваме иновациите – създаваме ги
Сривът при технологичните акции, крипто разколебава търговците на дребно
Каква е разликата между мокър и сух съединител
Горим мазнини и намаляваме кръвната захар с това упражнение в седнало положение
4 зодии, които са непредсказуеми
Коментари