Албена все пак няма да затваря - посреща туристи до края на септември
В Слънчев бряг също се стягат за приключване на сезона
Публикувана: 12 Aug 2020 | 12:25
Снимка: Албена АД

"Не се колебайте да резервирате в Албена до края на септември и да се насладите на пълноценна морска почивка", пише в съобщение, изпратено до медиите от курорта, по повод широко тиражираната новиназа поетапното затваряне на хотелите във ваканционното селище от 15 август.


Информацията бе оповестена пред медии от търговския директор на "Албена" АД Маргита Тодорова преди няколко дни с уточнението, че "последните останали отворени хотели в Албена ще бъдат затворени до края на септември".


"Ако сте резервирали от по-рано и имате съмнения дали избрания от вас хотел работи, можете да проверите в имейла за потвърждение, където подробно е описано къде ще бъдете настанени. Вашият комфорт винаги е бил сред основните приоритети на ваканционно селище Албена и не се колебайте, че ще бъдете посрещнати с усмивка и ще си тръгнете с много прекрасни летни емоции...", се казва още в изпратеното съобщение.

 

Повечето хотели в Слънчев бряг ще затворят до 10 септември заради липсата на чартъри и туристи, които предпочитат септември и октомври за почивка.

Някои от хотелите са работили само по две седмици през този летен сезон и поради нерентабилност са затворили, каза Това каза Елена Иванова от Съюза на собствениците в курорта по БНР.

 

„Те отвориха и не цялата си база, а само 50 процента от легловата си база. Да, определено тази част, която са отворили към този момент, е добре запълнена от порядъка на 70 процента, някои от тях работят 70-80 процента“.

 

В момента има малък брой туристи от Германия, Полша и Украйна. Поради липсата на чартърни полети се разчита на летовници с автомобилен транспорт, каквито са предимно българите и румънците в момента.

 

„Не се виждат много туристи по алеите. Плажът е сравнително запълнен, защото има и собственици на апартаменти в западната зона, предимно българи, които са си в имотите. Хората, които познават „Слънчев бряг“ и се разхождат по алеите, казват: „Никога не сме виждали комплексът толкова празен“. Това е самата истина“, каза още Иванова.

 

Няма рекламации и оплаквания от продукти и обслужването. Хигиената в обектите в момента е на много по-високо, допълни още тя: „Гости, които са традиционно фенове на ол инклузив-пакетите, предпочитат да си ползват ол инклузивът такъв, какъвто го познават. Други обаче пък държат на по-стриктните мерки. Съответно такива са въведени в момента. Влизането в ресторантите е задължително с маски. Предоставят се ръкавици на всеки, който влиза в ресторанта да се обслужва от бюфетите. Там, където това не се прави, са поставени прегради“.

 

Черно море

Коментари ( 0 )