4 вида месо, полезни за женското здраве
Вижте кои са те
Публикувана: 17 Feb 2019 | 16:00

Добре е здравословният начин на хранене да включва консумацията на няколко вида месо, освен риба, които да редуваме. Вашето меню включва ли месо и какво? Ако страдате от анемия, липса на енергия, лошо състояние на косата и кожата, трудно ви е да се разделите с излишните килограми, може би не ви достигат достатъчно животински протеини. Az-jenata посочва 4 вида месо, полезни за женското здраве.
 

Заешко месо
 

Заешкото месо е едно от най-добрите за диети. Консумацията му помага бързо да задоволим глада си, да изгорим излишните калории, като в същото време ни осигурява протеини и полезни микроелементи, сред които селен, желязо, калий, фосфор, холин (витамин В4), бетаин, витамин В12.
 

Говеждо месо
 

Говеждото месо е едно от най-препоръчваните меса, особено за диета, поради ниското си калорийно съдържание, минималното съдържание на мазнини и високото съдържание на желязо. Говеждият черен дроб е един от най-богатите животински източници на желязо, което може да намали риска от появата на анемия и сърдечни проблеми.
 

Също така, този вид месо ни осигурява важните витамини от група В, А, С, Е, К, РР, както и еластин и колаген.
 

Консумацията му е един от най-добрите начини да попълним своите колагенови резерви и да се радваме на млада и здрава кожа и кости.

Пилешко месо

Пилешкото месо е едно от най-често консумираните. Когато хапваме качествено пилешко, ние намаляваме риска от повишаване нивата на холестерола, което намалява и риска от развитието на сърдечносъдови заболявания, а също така има благоприятен ефект върху работата на нервната система.

Добавете хубаво пилешко месо, ако следвате здравословен начин на живот, страдате от безсъние, изложени сте често на стрес. Този вид месо съдържа полезни протеини, витамини и полезни микроелементи, които имат благоприятен ефект върху здравето и красотата.

Пуешко месо

Още един вид месо, подходящ за вашата диета. Вкусно, с него може да приготвяте разнообразни здравословни рецепти. Консумацията му ще ви осигури витамини А и Е, натрий, фосфор. С него може да заменяте пилешкото месо.

 

Четете още: Мазнините в диетата на предците ни довели до появата на съвременния човек


 

Коментари ( 0 )