IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 19°
България
16:00 | 17 юли 2022
Обновен: 13:06 | 28 септември 2022

Пощите се похвалиха с безплатни услуги в Игнатиево

Служителите на „най-обичаното българско предприятие”, както го нарича Калина Константинова, за 3 месеца са станали „щастливи и благодарни”

По материала работи: Слав Велев
Пощите се похвалиха с безплатни услуги в Игнатиево

Снимката е илюстративна/АРХИВ

От 18 юли в няколко пощенски клона започва предлагането на 39 безплатни административни услуги на „Български пощи”. Това съобщават от държавното дружество в прессъобщение на вицепремиера по ефективно управление Калина Константинова.

Става въпрос за първата стъпка от пилотен проект. Вероятно затова инициативата започва скромно, в само 6 пощенски станции – Централната поща в София, град Баня и няколко села – Селановци (област Враца), Маринка (област Бургас), Крушовица (област Плевен), Игнатиево (област Варна).

„От първия ден, в който с моя екип отговаряме за „Български пощи“ се борим не просто за тяхното оцеляване, а за техния разцвет и бизнес просперитет. За целта включихме едно от най-обичаните български предприятия като абсолютен приоритет в Националния план за възстановяване на държавата от ковид кризата и осигурихме допълнителни инвестиции”, коментира Константинова, цитирана в прессъобщението.

Вицепремиерът подчертава, че проектът се случва благодарение на назначеното от кабинета „Петков” ръководство. „ ... макар и временно да е начело на „Български пощи“, бе разработен детайлен и изключително професионален бизнес план, с който всяко следващо ръководство, ако има потенциал и желание, ще превърне пощите в печелившо предприятие само до няколко години“, продължава Константинова.

Следва дълъг разказ за окаяното положение на пощите в миналото и стабилния път на развитие, по който са поели под управлението на временния им директор Богдан Теофанидис. „Когато поех управлението на пощите, може би в най-тежкото състояние за цялото им съществуване, в очите на служителите срещах отчаяние и скептицизъм. Никой не вярваше, че изобщо има надежда за „Български пощи“. Сега, когато вече три месеца работим заедно, те виждат, че обещанията започват да се превръщат едно по едно в реалност. Срещат ме по коридорите и ми казват колко са щастливи и благодарни, защото за пръв път от десетилетия не са били излъгани. За служителите на „Български пощи“, а вече и за мен, пощите не са просто работа, те наистина са мисия“, обяснява Теофанидис, цитиран от пиарите си.

Коментари

Новини Варна