Френската хотелиерска верига Accor включва в бизнеса и най-изтънчените си хранителни продукти, за да привлече повече клиенти в битката със заведенията за бързо хранене и сайтовете за онлайн резервации, пише Ройтерс.Притисната от конкурентите си InterComtinental и Marriott, най-голямата верига хотели в Европа започна да ухажва младото поколение, което е привлечено повече от компании като AirBnB например.AccorHotels назначи миналия месец специален консултант, който да се занимава с най-новите инициативи на главния изпълнителен директор на веригата Себастиен Базен.
Храните и напитките формират около една четвърт от приходите на групата за 2014 г., като маржовете са далеч по-ниски в сравнение със стаите. Според консултантите храните и напитките са “очевидно критичен лост за насърчаване на печалбата” на компанията.Според анализатори стратегията има смисъл, тъй като потребителите отделят все повече от разполагаемите си средства, за да се хранят.“Ставаме свидетели на разпространението на кулинарната култура със знаменитите шеф готвачи като Гордън Рамзи, Джейми Оливър, правят се и все по-вече самодейни спектакли, свързани с готвенето. Храната е все по-важна от гледна точка на търсенето”, според анализатора от Euromonitor Ваутер Геертс.
Хотелиерите се опитват да излязат на пазара с ресторанти и барове, които отговарят на търсенето на местни и персонализирани преживявания, особено на фона на засилващата се конкуренция на компаниите, които предлагат персонални услуги.Базен предупреди още при назначаването му, че приходите на Accor са застрашени от Airbnb и другите сайтове за резервации. В отговор той започна да подобрява дигиталния бизнес и сега се захваща и с храната.Хотелиерите, които в миналото разчитаха основно на гостите на хотела, сега се опитват да привличат по-широк кръг клиенти, като си партнират със знаменити готвачи и наемат дизайнери за ресторантите си. Един такъв пример за трансформация е Sofitel Arc de Triomphe в Париж, който е част от веригата. В момента 70 на сто от клиентите на ресторанта в хотела не са гости на хотела.
Marriott също работи по подобен план, както и InterContinental.

Рецепта за кексчета с тиква и канела
Японски техники за подобряване на ума и паметта
Хороскоп за всички зодии за 7 ноември - очертава се важен ден
Хляб за закрила: Рецепта за Рангеловата пита, която пази дома
Японската орбитална мисия Akatsuki окончателно замлъкна
Нова боя за покриви отразява 97% от слънчевата светлина
Опровергана е една от основните теории за строежа на Вселената
Blue Origin обяви дата за втория полет на ракетата New Glenn
Лудогорец показа две лица, но кризата става все по-жестока
Ференцварош - Лудогорец 3:1
Всички резултати в Лига Европа: Цървена звезда удари Лил
ЦСКА е на тръни: Левски на Веласкес е властелин на столичните дербита
Дневен хороскоп за 7 ноември, петък
Венера преминава в Скорпион на 7 ноември – ние ставаме най-важни
Вино за повод: Кои са най-добрите червени вина за подарък?
7 ясни знака, че тялото ви е изтощено
Пикочната киселина може да се намали с повече вода и подходящите храни
Влияе ли контрацепцията на сексуалното желание?
България има потенциал да се превърне в медицинска дестинация на световно ниво
Полово предавани инфекции и проходимост на маточните тръби
Волатилност обхвана Уолстрийт заради охлаждането на пазара на труда в САЩ
Рецепта за кексчета с тиква и канела
По-евтин, с по-дълъг пробег и заменима батерия: EV патентът на ТУ-София
Stellantis поиска още 10 години за електрификация
Честит рожден ден на две вдъхновяващи жени – Мария Шрайвър и Ема Стоун
5 зодии, които цъфтят след раздяла
Коментари