Френската хотелиерска верига Accor включва в бизнеса и най-изтънчените си хранителни продукти, за да привлече повече клиенти в битката със заведенията за бързо хранене и сайтовете за онлайн резервации, пише Ройтерс.Притисната от конкурентите си InterComtinental и Marriott, най-голямата верига хотели в Европа започна да ухажва младото поколение, което е привлечено повече от компании като AirBnB например.AccorHotels назначи миналия месец специален консултант, който да се занимава с най-новите инициативи на главния изпълнителен директор на веригата Себастиен Базен.
Храните и напитките формират около една четвърт от приходите на групата за 2014 г., като маржовете са далеч по-ниски в сравнение със стаите. Според консултантите храните и напитките са “очевидно критичен лост за насърчаване на печалбата” на компанията.Според анализатори стратегията има смисъл, тъй като потребителите отделят все повече от разполагаемите си средства, за да се хранят.“Ставаме свидетели на разпространението на кулинарната култура със знаменитите шеф готвачи като Гордън Рамзи, Джейми Оливър, правят се и все по-вече самодейни спектакли, свързани с готвенето. Храната е все по-важна от гледна точка на търсенето”, според анализатора от Euromonitor Ваутер Геертс.
Хотелиерите се опитват да излязат на пазара с ресторанти и барове, които отговарят на търсенето на местни и персонализирани преживявания, особено на фона на засилващата се конкуренция на компаниите, които предлагат персонални услуги.Базен предупреди още при назначаването му, че приходите на Accor са застрашени от Airbnb и другите сайтове за резервации. В отговор той започна да подобрява дигиталния бизнес и сега се захваща и с храната.Хотелиерите, които в миналото разчитаха основно на гостите на хотела, сега се опитват да привличат по-широк кръг клиенти, като си партнират със знаменити готвачи и наемат дизайнери за ресторантите си. Един такъв пример за трансформация е Sofitel Arc de Triomphe в Париж, който е част от веригата. В момента 70 на сто от клиентите на ресторанта в хотела не са гости на хотела.
Marriott също работи по подобен план, както и InterContinental.

Лесни начини за почистване на дома без химии
Хороскоп за всички зодии за 5 ноември: Приятни изненади и успехи
Рецепта за палачинки с тиква и канела
Китай стартира първия в света ториев реактор
Пакистански астронавт ще посети китайската орбитална станция „Тянгун“
Обсерваторията „Вера Рубин“ откри огромен звезден поток
В монголската пустиня издигат „марсиански“ лагер
Вижте всики резултати и класиране в Шампионската лига
Ливърпул прободе Реал Мадрид
Байерн Мюнхен показа на ПСЖ кой е шефът
И със Спалети пак същото! Само равенство за Юве
Дневен хороскоп за 5 ноември, сряда
Тест: Коя емоция управлява живота ви в момента?
Пълнолуние в Телец на 5 ноември – портал към изобилие и сбъдване на желания
Нов нехормонален медикамент при менопауза одобри FDA
Памуклийка – древна билка от помощ при съвременни заболявания
Захарен диабет тип I при деца - хранене и инсулинолечение
В УМБАЛ „Света Марина“ – Варна спасиха петдневно бебе с рядка вродена аномалия
Притесненията около оценките на AI компаниите потопиха индексите на Wall Street*
Лесни начини за почистване на дома без химии
Cadillac сложи космическа цена на своя флагман
Антъни Хопкинс: Вече е модерно да „страдаш“ от нелечими болести
Фантастичен НОЕМВРИ за 3 зодии!
Коментари