Пазаруването може да достави на човек повече удоволствие от секса установи проучване на специалисти по разработка на неврокомпютърен интерфейс от британската компания "Майндплей", цитирани от Лента и Дарик.
Те анализирали гама ритъма, който произвежда мозъкът при доброволци. Според специалистите, пазаруващите се делят на две категории.
В първата влизат "вдъхновени купувачи", които придобиват вещи, подчертаващи тяхната индивидуалност. Другата група клиенти ходят на шопинг, за да следват модните тенденции или да бъдат в крак с представителите на своето обкръжение.
Резултатите показват, че мозъчните вълни на участниците от първата група в 84 % от случаите имат същата картина, каквато имат и тези на хората по време на секс или победителите в състезание.
Пазаруването може да достави дори и по-голямо удоволствие, въпреки че анкетираните от втората група се изморяват от обиколките по магазините по-бързо, физически и психически.
Четете още Разкриха какво искат жените в леглото
Коментари