Те са от съществено значение, както и задължителни по време на движение, но много хора ги използват неправилно или изобщо не ги използват. Проучване, проведено в европейска държава, показва, че шофьорите на една конкретна марка най-често не подават мигач, като разликата с останалите е значителна.
Проучването на уебсайта Discover Cars си е поставило за цел да преброи автомобилите, които не са използвали мигача си на стратегически места, като например кръгови или кръстовища. То е регистрирало 1493 автомобила на шест различни места в европейска държава, която не е спомената, пише AutoMedia.
Това очевидно може да окаже значително влияние върху резултата, тъй като в зависимост от това къде се намирате в Европа, превозните средства от една или друга марка са повече или по-малко представени на пътя. Всички производители, посочени в тази класация, са били обект на поне тридесет "засичания", за да може стойността да бъде представителна.
Резултатите показват, че шофьорите на BMW най-често не подават мигач на кръстовище - 19,3% от всички автомобили на германската марка, наблюдавани в проучването. В подреждането следват Mercedes - 14.7%, Renault - 14.5%, Audi - 13.8%, Opel - 12.7%, VW - 9.3%, Volvo - 7.7%, Toyota - 7.6%, Honda - 6.9% и Peugeot - 6.7%.
Въпросът, който трябва да се зададе, е защо най-често шофьорите на луксозни автомобили не използват мигачите си. Въпрос, на който Международното списание по психология очевидно се е опитало да отговори, като е заявило, че "самонадеяните и нахални хора са особено привлечени от луксозни автомобили"! Следователно немските марки са свръхпредставени в тази класация, но една френска също е в челото. Броят на шофьорите на Renault, които не използват мигачите си, е повече от два пъти по-голям от този на Peugeot.
Още любопитни новини от света на автомобилите четете на AutoMedia
Коментари