В празничните дни медиите разпространиха информация за хаос в обслужването на над 900 гости в хотелски комплекс в курортен комплекс Златни пясъци. Според ръководството на хотела информацията явно е била неточна, защото се базирала само на интервюта с гости на входа на един от хотелите, които са били участници в или свидетели на събитията. В съобщение до медиите от мениджмънта на комплекса уточняват, че според тях проблемите са следствие от употребата на алкохол от някои от туристите преди и около 18,30 ч. на 10 април 2015 г. и като извинение канят всички свои гости от великденските празници да повторят ваканцията си за същия престой през месеците май, юни или септември 2015 г.
Браво на мениджмънта на комплекса! Браво! Така се прави и по света. Когато има недоволни гости, то те биват компенсирани. За съжаление, у нас често се налага гостите да бъдат постфактум компенсирани за нещо, за което са си платили предварително, особено ако са направили грешката да почиват в празнични дни в хотел, който по принцип отваря само през сезона. На Нова година изживях подобно премеждие и съм убедена, че нищо и никой не е в състояние да компенсира компанията ни за негативните емоции. Нашата дестинация тогава беше хотел в Поморие. В стаите температурата не надвишаваше 10 градуса, нямаше топла вода и се оказа, че ресторантът, в който ще се храним, се намира на доста сериозно разстояние от хотела, което си беше сериозно изпитание в зимния студ и вятър. И тогава ни компенсираха... След "сериозен" разговор с мениджмънта на комплекса ни преместиха в друг хотел, в който получихме това, за което първоначално бяхме платили, но ни остана горчивината от факта, че някой се е опитал да ни прекара (типично по български). Тази горчивина няма начин да бъде компенсирана и ние тихо си обещахме, че повече в летен хотел извън сезона няма да стъпим...
Сигурно нашата сага не е изолиран случай. И всичко това на фона на националната стратегия за развитие на туризма. Говорим за удължаване на сезона, за предлагане на нови видове услуги, за културен и екотуризъм, за европейски стандарти. На практика обаче си караме, както си знаем - "Ден да мине, друг да дойде!". Туристите са ни виновни, че искали по едно и също време да вечерят. Как не ги е срам! Само дето забравяме, че тези същите туристи ще разкажат на свои близки и познати, а те от своя страна на други свои познати как са ги посрещнали в България. Не в определен хотел, курорт или град, а в България! И утре ще чакаме пак да напълнят хотелите ни по празниците... За компенсация!
Маня Петрова

Устойчивият растеж на българския бизнес зависи от интеграцията с европейските пазари
"Барселона" официално обяви новия си старши треньор
Blue Origin успешно върна първата степен на ракетата New Glenn
Магнитната буря на Земята продължава почти две денонощия
Mars Express снима последствията от ледниковия период на Марс
Учени от САЩ назоваха датата, на която астероид може да се сблъска с Луна
Финалите в Торино: Наградният фонд съответства на мащаба на събитието + ВИДЕО
Ще има ли България нов селекционер? Гонзо сяда на преговори
Проблемите за Левски започнаха да се струпват един след друг
И тайна среща не върнала Вуцов в националния, причината е доста странна
10 дни за уют и вдъхновение у дома: Черният петък на HomeMax започва
Витамин D и връзката му със зимната депресия
6 козметични продукта, които трябва да съхранявате в хладилник
Нумерологична прогноза за 14 ноември
Билколечение при диабет
Каква е разликата между диабет тип 1 и тип 2?
Как се определя IQ-то и колко е важно то всъщност?
Тайната на дълголетието се крие в навиците ни
САЩ избраха подходящия момент да наложат санкции за "Лукойл" и "Роснефт"
Слънцето се подравнява с Луната и носи нови възможности за три зодии
Blue Origin на Безос успешно приземи ракетата си за многократна употреба
Китайски SUV стана за смях при опит да се прави на Range Rover
Във възторг – Дженифър Анистън за първи път проговори за „изключителния“ си приятел Джим Къртис
4 зодии, които не могат да контролират гнева си в любовните връзки
Коментари