IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 13°
Общество
09:13 | 16 април 2015
Обновен: 23:27 | 27 април 2024

За компенсация

Лична позиция

По материала работи: Златина Добрева
За компенсация

В празничните дни медиите разпространиха информация за хаос в обслужването на над 900 гости в хотелски комплекс в курортен комплекс Златни пясъци. Според ръководството на хотела информацията явно е била неточна, защото се базирала само на интервюта с гости на входа на един от хотелите, които са били участници в или свидетели на събитията. В съобщение до медиите от мениджмънта на комплекса уточняват, че според тях проблемите са следствие от употребата на алкохол от някои от туристите преди и около 18,30 ч. на 10 април 2015 г. и като извинение канят всички свои гости от великденските празници да повторят ваканцията си за същия престой през месеците май, юни или септември 2015 г.
Браво на мениджмънта на комплекса! Браво! Така се прави и по света. Когато има недоволни гости, то те биват компенсирани. За съжаление, у нас често се налага гостите да бъдат постфактум компенсирани за нещо, за което са си платили предварително, особено ако са направили грешката да почиват в празнични дни в хотел, който по принцип отваря само през сезона. На Нова година изживях подобно премеждие и съм убедена, че нищо и никой не е в състояние да компенсира компанията ни за негативните емоции. Нашата дестинация тогава беше хотел в Поморие. В стаите температурата не надвишаваше 10 градуса, нямаше топла вода и се оказа, че ресторантът, в който ще се храним, се намира на доста сериозно разстояние от хотела, което си беше сериозно изпитание в зимния студ и вятър. И тогава ни компенсираха... След "сериозен" разговор с мениджмънта на комплекса ни преместиха в друг хотел, в който получихме това, за което първоначално бяхме платили, но ни остана горчивината от факта, че някой се е опитал да ни прекара (типично по български). Тази горчивина няма начин да бъде компенсирана и ние тихо си обещахме, че повече в летен хотел извън сезона няма да стъпим...
Сигурно нашата сага не е изолиран случай. И всичко това на фона на националната стратегия за развитие на туризма. Говорим за удължаване на сезона, за предлагане на нови видове услуги, за културен и екотуризъм, за европейски стандарти. На практика обаче си караме, както си знаем - "Ден да мине, друг да дойде!". Туристите са ни виновни, че искали по едно и също време да вечерят. Как не ги е срам! Само дето забравяме, че тези същите туристи ще разкажат на свои близки и познати, а те от своя страна на други свои познати как са ги посрещнали в България. Не в определен хотел, курорт или град, а в България! И утре ще чакаме пак да напълнят хотелите ни по празниците... За компенсация!
Маня Петрова

 

Коментари

Новини Варна