Четвъртото издание на най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България – "Ти и Lidl за по-добър живот“, стартира през май 2021 г.
Символично начало на инициативата постави премиерата на проект, финансиран от третото издание на “Ти и Lidl за по-добър живот” – анимацията „Хан Тервел“.
Създаден от деца, филмът разказва за ученик, който с машина на времето се озовава в древна Плиска преди повече от 1300 години, когато царува хан Тервел, и така усвоява урок от учебника по история.
Анимацията е резултат от проектно-базирано обучение в среда на самонасочено учене и е пример за проект в подкрепа на образователното развитие на децата.
“С голям ентусиазъм подновяваме “Ти и Lidl за по-добър живот” и каним гражданските организации от цялата страна да подготвят своите проекти и да кандидатстват за финансиране.
Очакваме да получим много и интересни идеи, с подкрепата на които ще продължим да допринасяме за един по-качествен и пълноценен начин на живот на хората в различните региони в страната“, каза Елица Георгиева, ръководител “Корпоративни комуникации”, Лидл България.
За трите издания на инициативата от 2017 г. насам тя успя да набере фонд от 545 000 лв. и да финансира 73 проекта в 44 населени места в страната. Общият брой на ползвателите на тези проекти надхвърля 256 000 души.
Четвъртото издание на "Ти и Lidl за по-добър живот“ ще подкрепи социално значими проекти на местните общности в три основни направления – образование, култура и историческо наследство и околна среда.
Най-голямата социално отговорна инициатива на Лидл България е израз на дългосрочния ангажимент на компанията да допринася за устойчива промяна чрез активна подкрепа на обединените усилия на цялото общество.
За повече информация: https://corporate.lidl.bg/ti
За Лидл България
Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 32 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 107 магазина в 50 града и над 3000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

Пет зодии привличат късмет, пари и успехи на 29 октомври
В Гърция отложиха големи промени за плащане по банков път и с ПОС терминали
Повечето пластмаса, попаднала в океана, не плава на повърхността: Къде изчезва?
Загадъчно: Свързват появата на ярки точки в небето с периодите на ядрени опити
За първи път заснеха изхвърляне на плазма от звезда – аналог на Слънцето
Изумително откритие: Живот под ледената шапка на Арктика
ЦСКА е страховит с Янев за Купата на България
Филаделфия не спира да бие в НБА, сега направи обрат
Голям удар! Лудогорец прилапва бразилец за 4 млн. евро
Дон Хулио освежава Левски отзад и в средата
Театър „София“ пуска билети с 50% намаление за Деня на будителите
Нумерологична прогноза за 29 октомври
Закуска, която обича тялото ви: протеинови овесени ядки с банан
Дневен хороскоп за 29 октомври, сряда
Честотата на мозъчния инсулт нараства многократно след 70-годишна възраст
Псориатичен артрит – когато автоимунният възпалителен процес не се ограничава до кожата
Какво се променя след 40?
Mенопаузата може да повлияе на паметта и настроението
Украйна създава енергийна коалиция, в Киев започват да пускат парното
Очаква се Фед да намали лихвите, без да дава насоки за бъдещето
Ще се отървем ли някога от ретро дизайна?
Джулия Робъртс на 58 – Една „Хубава жена“, която не остарява
3 зодии, които имат специална връзка с животните