IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна
Икономика
16:00 | 25 септември 2023
Обновен: 10:14 | 22 февруари 2024

Новата програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини е стъпка в правилната посока за българския туризъм

Инициативата е на министъра на туризма Зарица Динкова

По материала работи: Ставри Таргов
Новата програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини е стъпка в правилната посока за българския туризъм

„Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт” АД и Алианс Българско Черноморие приветстват стартирането на Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България, стартирана и публикувана официално от Министерството на туризма по лична инициатива на министъра на туризма – г-жа Зарица Динкова.

Тази програма е стъпка в правилната посока и има потенциала значително да разшири маркетинговото присъствие на България на ключови входящи пазари, които все още не са възстановили нивата си от периода преди пандемията. Въпреки това той е доста сложен, нуждае се от ясно обяснение и разбираеми правила за всички, които могат да се възползват от него.

Като концесионер на двете морски летища във Варна и Бургас - портали към Българското Черноморие - "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД оценява високо всяка инициатива, която има за цел по-доброто позициониране на България като атрактивна туристическа морска дестинация сред важните чуждестранни пазари.

„Хубаво е, че имаме тази нова маркетингова програма, инициирана от г-жа Динкова като министър на туризма. Като се имат предвид всички съществуващи законови ограничения, това изглежда най-добрият начин за подобряване на маркетинга в нашите пазари за входящ туризъм в рамките на ЕС.

„Фрапорт България“ определено ще се опита да постигне най-добрите резултати заедно с общините и туроператорите, които играят решаваща роля в публикуваната структура.

Остава много важната задача да опростим маркетинговите възможности за в бъдеще и да включим частния сектор по организиран начин, за да постигнем най-добрия маркетинг за България“, сподели д-р Франк Кванте, Главен изпълнителен директор на „Фрапорт Туин Стар“ и председател на Алианс Българско Черноморие.

„Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД и Алианс Българско Черноморие ще продължат да следят отблизо развитието на Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини и ще работят съвместно с всички партньори за постигане на най-добри резултати от тази програма за туристическия сектор.

„Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД е германо-българскa компания, която спечели концесия за управление на Летище Варна и Летище Бургас за 35 години. В съвместната компания, Фрапорт притежава мажоритарен дял от 60%. Компанията управлява и развива двете морски летища – врати към Българското Черноморие, предоставящи денонощно обслужване: Летище Варна в Североизточна и Летище Бургас в Югоизточна България.

“Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД се грижи за повишаване качеството на обслужване и цялостното изживяване на пътниците, обучението и повишаване квалификацията на служителите, обновяване на техниката, въвеждане на нови технологии, както и за разширяване и модернизиране на инфраструктурата.

През 2022 г. Летище Варна и Летище Бургас посрещнаха близо 2 милиона пътници и обслужиха над 17 хиляди полета на 70 български и чуждестранни авиокомпании, изпълняващи чартърни и редовни полети до повече от 96 дестинации в Европа, Близкия Изток и Северна Африка. Във “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД във Варна и Бургас работят повече от 590 постоянни и над 230 сезонни служители.

Коментари

Новини Варна