IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 11°
Свят
12:26 | 25 март 2020
Обновен: 00:17 | 23 април 2024

Facebook отчита 1000% ръст в броя на конферентните разговори в Италия

Компанията очерта стъпките, предприети за увеличаване на капацитета при по-висок трафик

По материала работи: Пламен Янков
Facebook отчита 1000% ръст в броя на конферентните разговори в Италия

Италия, страната с някои от най-строгите ограничения в борбата с коронавируса, отбеляза най-високия ръст на потребление на платформите на социалния гигант Facebook, като през последния месец броят на конферентните разговори се е увеличил с над 1000%. Facebook заяви, че целият трафик на съобщения през всичките му платформи е нараснал средно с 50% в най-силно засегнатите от пандемията страни, пишат от BBC, цитирани от Bloomberg TV Bulgaria.
 

Facebook притежава Instagram и WhatsApp. Компанията обаче отбеляза, че по-ускореното използване на услугите няма да я предпази от очакваните спадове на дигиталната реклама по целия свят.
 

„Не печелим много от услугите, към които виждаме по-висок интерес“, казаха от компанията.
 

Освен огромния ръст на времето, прекарано в конферентни разговори (между трима или повече потребители), страната наблюдава 70% увеличение и на времето в използване на приложенията на Facebook.
 

Компанията очерта стъпките, предприети за увеличаване на капацитета при по-висок трафик, тъй като хората работят вкъщи.
 

„Следим формите на потребление, правим нашите системи по-ефективни и добавяме капацитет при нужда“, заяви Алекс Шулц, вицепрезидент по анализите на компанията, и Джей Парих, главен ръководител на инженерния и инфраструктурния отдел на социалната мрежа.
 

От техните думи обаче става ясно, че поддържането на стабилност в такъв момнт е по-трудно от обикновено, тъй като повечето от служителите на компанията работят от домовете си. Те регистрират нови рекорди на потребление почти ежедневно.
 

Facebook понижи качеството на видео разговорите в Европа, за да намали търсенето на доставчици на интернет услуги. Amazon, Apple TV + и Netflix също обявиха подобни мерки.
 

Промените означават, че за всеки видеоклип се използват по-малко данни, което генерира по-малко напрежение в мрежите, които вече се борят с по-засиления трафик.


Четете още: Майк Помпейо: Китай укрива информация за коронавируса


 

Коментари

Новини Варна