Не само бюджетни туристи посещават къщи за гости, но и туристи от високия ценови сегмент, търсещи изживяване, което не биха получили в хотел. Това коментира Петър Иванов от Асоциация на къщите за гости в България в ефира на „Бизнес старт“ с водещ Живка Попатанасова.По думите му алтернативният туризъм може да бъде природен, културен и исторически, винен, религиозен, селски, приключенски и др.„Вече има и стратегия, която Министерството на туризма прие за разделянето на територията на страната на няколко основни региона, като всеки един регион ще бъде специализиран във определени дадености, с които той ще бъде рекламиран и в чужбина“, обясни Иванов.
Според него с тези дадености би се постигнало както по-равномерно разпределение на туристите, така и много по-успешна реклама на страната.Той сподели, че в последно време за развитието на алтернативния туризъм допринасят и полетите на нискотарифните авиолинии, благодарение на които все повече чужденци посещават България.„Те се настаняват в даден обект за една-две вечери, разглеждат местността, с която предварително са се запознали, а след това продължават към друга дестинация в България и се прехвърлят към друг алтернативен обект“, посочи Иванов.
bloombergtv.bg
Четете още: Само по 20-30 млади и подготвени българи се завръщат в родината всяка година
Коментари