"БДЖ - Пътнически превози" не отменя влакове, а само временно променя разписанието на някои от тях. Това се посочва в позиция на холдинга във връзка с коментари по повод промените.
От ръководството припомнят, че последните капиталови ремонти на локомотиви на БДЖ са извършени в периода 1993 г. - 1996 г. като през 2002 г. е закрит и последният завод за ремонт на локомотиви в България. Въпреки това дружеството се ангажира със спешни ремонти на локомотивния парк, гарантиращи спазването на разписанията от 15 септември 2016 г.
От началото на кризата и заплахата от фалит, финансовото състояние на БДЖ никога не е било по-добро от днес, отчитат от железниците.
В резултат от преструктурирането и оздравяването задълженията към банките кредитори са намaлени с 400 млн. лева. Реформите ще продължат до пълното възраждане на БДЖ, уверяват от превозвача, цитирани от Дарик радио.
Коментари